Het lijkt mij handig de krachten te bundelen. Degene die geinteresseerd zijn kunnen een e-mail sturen naar [email protected].
Bij voldoende reactie kan gegeken worden wat de beste constructie is om een formele klacht in te dienen voor de handelswijze van LL en hieruit voortvloeiende schade.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stichting Legio Lease
Re: Stichting Legio Lease
Het bundelen van krachten lijkt me een goed idee. Ook voor degenen die nu nog maandelijks betalen en voor wie het contract na enkele jaren pas afloopt. Ik heb een winstver10dubbelaar (sinds sept.2000) en geen enkel vertrouwen meer.
hallo ik ben ad visser heb ook een winst en winstverdriedubbelaar 2 maal 50.00 gulden per maand.dat je verlies lijd nog tot daar aan toe het zijn moeilijke tijden maar op deze manier is lullig enige weken ben ik al door hun gebeld met de mededeling dat mijn contract die in mei afloopt bijna niets zou opleveren dus pech maar wel een nieuw gebouw neergezet in amsterdam in opdracht van legiolease verkopen ze dat maar om uit te betalen ik ben een voorstander voor actie en ben benieuwt hoeveel geld ik krijg in mei
vriendelijke groeten ad visser [email protected]
vriendelijke groeten ad visser [email protected]
We moeten inderdaad een stichting in het leven roepen tegen
Legio Lease!!!! En hoe Legio iedereen schadeloos wil stellen dat is hun probleem en dan niet meer die van ons.
Legio Lease!!!! En hoe Legio iedereen schadeloos wil stellen dat is hun probleem en dan niet meer die van ons.
Ook in ben voor ong. 10.000 euro het schip ingegaan door de drieverdubbelaar. De bezwaren die nu terecht veel gehoord worden zijn de slechte/eenzijdige/selectieve informatie die vooraf is gegeven. De zeer commerciele benadering van legio zorgt ervoor dat mensen niet op de hoogte worden gebracht als zij door teruglopen van de fondsen met een negatief saldo te maken krijgen. Het punt is nl.en dat is mij door een ex-legio medewerker verteld dat je altijd van het contact af kan. Alleen legio houdt deze informatie voor zich en indien de legio gedupeerde het wel weet dan hangt er wel een prijskaartje aanvast. Na de radar uitzending en door de reaktie van legio middels de bekende nieuwsbrief ontdekte ik voor het eerst het 'fenomeem negatief saldo'.
Verbijsterd en aangeslagen belde ik legio op met de eis/wens mijn contract voortijds te beeindigen. Aanvankelijk bleef de medewerker in zijn vaste legio repertoir door te zeggen dat dit wel een heel slecht jaar was maar dat het toch beter zou worden. Pas na volharding mijnerzijds gaf hij dus te kennen hoe groot de prijs zou zijn.nl ong 10.000 euro of zelfs meer. De brief van beeidiging van mijn contract hen ik nog niet ontvangen. Maar zou deze week worden opgestuurd.
Belangrijk is om onze frustratie om te zetten in constructieve stappen door middel van het zoeken van goede juridische bijstand. Goede informatie om 'nieuwe goedgelovigen met wat extra geld te waarschuwen. Dit moet niet enkel door mij of anderen geroepen worden maar ook concrete vorm krijgen. Hopelijk kan Radar daar met een aantal van de gedupeerden een rol inspelen. Anders blijft het een versnipperd en makkelijk uit te spelen conflict voor legio.
Verbijsterd en aangeslagen belde ik legio op met de eis/wens mijn contract voortijds te beeindigen. Aanvankelijk bleef de medewerker in zijn vaste legio repertoir door te zeggen dat dit wel een heel slecht jaar was maar dat het toch beter zou worden. Pas na volharding mijnerzijds gaf hij dus te kennen hoe groot de prijs zou zijn.nl ong 10.000 euro of zelfs meer. De brief van beeidiging van mijn contract hen ik nog niet ontvangen. Maar zou deze week worden opgestuurd.
Belangrijk is om onze frustratie om te zetten in constructieve stappen door middel van het zoeken van goede juridische bijstand. Goede informatie om 'nieuwe goedgelovigen met wat extra geld te waarschuwen. Dit moet niet enkel door mij of anderen geroepen worden maar ook concrete vorm krijgen. Hopelijk kan Radar daar met een aantal van de gedupeerden een rol inspelen. Anders blijft het een versnipperd en makkelijk uit te spelen conflict voor legio.
Beleggen is nu éénmaal een risico, daarom is het handig om in dit spelletje niet meer risico te lopen dan normaal (beleg met eigen geld). Ga geen lening afsluiten voor een aandelenlease contract, ten eerste loop je het risico van beleggen, ten tweede heb je een schuld bij legio die over de looptijd van het contract moet worden afgelost.
Beste Alexander
Je lost helemaal niets af....daar gaat het nou juist om
groet
Revo
Je lost helemaal niets af....daar gaat het nou juist om
groet
Revo