Dus nu moet er eerst betaald worden om te kijken of er iets aan Legio gedaan kan worden....
Er is nog niet genoeg schuld bij de mensen ??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stichting
Re: Stichting
waar staat dat, eerst betalen en dan kijken of er iets tegen legio gedaan kan worden? Heb jij dan al een bank of giro nummer om die 45 euro over te maken? Ik heb dat nergens kunnen vinden. Terecht dat er betaald moet worden voor een eventueel proces vind ik, doe het graag zelfs.
Hierbij staat op de vooragina
U kunt zich vanaf nu al aanmelden voor deelname aan de Stichting Leaseverlies. Van de aanmelders zal 45,- euro als eenmalige bijdrage in de onderzoekskosten worden gevraagd (voor leden van de Consumentenbond 40,- euro).
U kunt u aanmelden door te een brief te sturen naar:
Stichting Leaseverlies
Postbus 824
2501 CV
Den Haag.
U kunt zich vanaf nu al aanmelden voor deelname aan de Stichting Leaseverlies. Van de aanmelders zal 45,- euro als eenmalige bijdrage in de onderzoekskosten worden gevraagd (voor leden van de Consumentenbond 40,- euro).
U kunt u aanmelden door te een brief te sturen naar:
Stichting Leaseverlies
Postbus 824
2501 CV
Den Haag.
Nou Bar,
Wat ik begrepen heb is het haalbaarheidsonderzoek in volle gang zonder dat er nog maar iemand (behalve de consumentenbond dan) een eurodubbeltje heeft overgemaakt. Als dat haalbaarheidsonderzoek is afgerond en er is duidelijk voor welke leasproducten kansrijk geprocedeerd kan worden, kun je je altijd nog aanmelden en dan lijkt die 45€ niet iets om je heel erg druk over te maken.Zonder proces weet je zeker dat je je poen kwijt bent als legio gedupeerde
Wat ik begrepen heb is het haalbaarheidsonderzoek in volle gang zonder dat er nog maar iemand (behalve de consumentenbond dan) een eurodubbeltje heeft overgemaakt. Als dat haalbaarheidsonderzoek is afgerond en er is duidelijk voor welke leasproducten kansrijk geprocedeerd kan worden, kun je je altijd nog aanmelden en dan lijkt die 45€ niet iets om je heel erg druk over te maken.Zonder proces weet je zeker dat je je poen kwijt bent als legio gedupeerde