LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] stopzetten betalingen
stopzetten betalingen
Na bijna 5 jaar betaald te hebben aan mijn Winstverdriedubbelaar ad E 226,00 per maand en ondertussen een schuld te hebben ad E 16.000,-- ga ik toch maar mijn betalingen stopzetten. Heeft iemand ervaring hiermee voor wat betreft de aanmaningen van een incassobureau die ik dan zal gaan krijgen. Moet ik mijn geld op een aparte rekening gaan zetten voor het geval ik toch moet betalen? Ik ben er een beetje bang voor maar ik lees zoveel op dit forum. Ik ga natuurlijk een aangetekende brief aan Dexia (met ontvangstbewijs) sturen en kan ik dan mijn bank bellen om deze betalingen stop te zetten. Heeft iemand wat suggesties voor mij.
Alvast bedankt.
Mary
Alvast bedankt.
Mary
Re: stopzetten betalingen
Op welke gronden wil je stoppen met betalen ??
wat denk je zelf? betaal jij nog of werk je soms bij Dexia
Tja dan zoek je het toch lekker zelf uit.
Als ik jou was zo ik mijn bank bellen om de betalingen stop te zetten.
dat wil ik ook gaan doen dank je. Maar jij heb jij hier ervaring mee wat er gebeurt als je stopt met betalen. Ik ben een beetje bang voor de gevolgen maar als ik naar mijn dossier kijk, zie ik steeds meer dingen die niet kloppen, vandaar dat ik nu heb besloten om alles maar op mij af te laten komen. bedankt voor je antwoord
Je moet wel een grond hebben om te stoppen Eegaleas huurkoop of dwaling Zorgplicht is ook nog een mogelijkheid Zomaar stoppen is moeilijker
Joost
Joost
Ik heb in 1999 mijn WvD afgesloten en toen deze in 2001 afliep heb ik deze (vanwege mijn verlies) met 3 jaar verlengd. Mijn contract loopt dus nu weer in 2005 af (ik heb nu een verlies van E 15.000,00 maar wel al NLG 24.000,00 ingelegd.
Nou Mary dan geef ikje weinig kans als je eerst hebt verlengd met 3-jaar dan ben je dus een nieuw contract aangegaan. Dus als je echt in de problemen wilt komen dan moet je vooral niet meer gaan betalen.
Omdat je je WVD verlengd hebt, was je dus op de hoogte dat het om een lening ging. Vandaar mijn vraag op welke gronden, wil je stoppen.
Succes want je staat er niet goed voor. Pay-back is bezig om mensen, die in jouw situatie verkeren te helpen.
www.pay-back.nl steek daar je licht eens op een andere mogelijkheid is er niet voor je.
Daarom Marjan als je er geen verstand van hebt, kun je beter geen advies geven.
Wel toch met Dexia hé naar ik hoop.
de hele dag door als ik de kans krijg
maar nou heb ik weer een restschuld bij kpn
of heet dat zo niet?
maar nou heb ik weer een restschuld bij kpn
of heet dat zo niet?
Geplaatst op: 31 Mar 2004 17:02 Onderwerp:
mary, zonder gein, bij pay-back moet je zijn in Nieuwegein
mary, zonder gein, bij pay-back moet je zijn in Nieuwegein
Mocht ik onverhoop toch gaan betalen, dan is dat balen.
dan moet je dat niet doen
anders ben je een ongelooflijke oen
anders ben je een ongelooflijke oen
Ik deed het niet voor de poen en daar wringt nu de schoen.
dan mag je maar hopen dat je nog voldoende geld hebt om nieuwe te kopen
dus stop zonder dralen accuut met betalen
dus stop zonder dralen accuut met betalen