LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] strijd met mij mee in voor en tegenspoed(dexia)

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes

strijd met mij mee in voor en tegenspoed(dexia)

Ongelezen bericht door croosjes »

van de site van dexia
Ik ben ingegaan op het Dexia Aanbod. Kan ik naar aanleiding van de individuele DSI uitspraken nu nog ergens aanspraak op maken?

De recente uitspraken vanuit het Dutch Securities Institute (DSI) hebben betrekking op individuele casussen. De conclusies zijn niet algemeen van aard. Indien u bent ingegaan op het Dexia Aanbod, dient u onder andere af te zien van uw recht om juridische acties tegen Dexia en/of haar tussenpersonen over uw effectenlease-overeenkomst(en) te beginnen of een beroep te doen op een eventuele rechterlijke uitspraak in een procedure die tegen Dexia is of wordt aangespannen door een belangenvereniging of belangenstichting

vrgr.andre de croos strijd met mij mee in voor en tegen spoed

croosjes

Re: strijd met mij mee in voor en tegenspoed(dexia)

Ongelezen bericht door croosjes »

van de site dexia:

Wat doet de Commissie Geschillen Aandelenlease hiermee?

Dexia is zeer benieuwd wat de heer Oosting van de Commissie Geschillen Aandelenlease over de uitspraken van het DSI zal zeggen. Dexia heeft op korte termijn een gesprek met de Commissie.

vrgr.andre de croos

justice man 007

Re: strijd met mij mee in voor en tegenspoed(dexia)

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Vraag me af wat er nog te bespreken valt….
Van Dexia is het wel te begrijpen dat het nog (net alsof) wilt onderhandelen, want ze tonen daarmee hun “goede” wil, en houden de gedupeerde ermee nog langere tijd weer rustig….
Ze sussen het “lammetje” in schaap, leggen wij ons hierbij neer, of gaan we eens echt wat ondernemen…..

m.v.g. justice man

Gesloten