LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "studenten en legiolease produkten plaats je naam dan hier!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
M.den Breejen

"studenten en legiolease produkten plaats je naam dan hier!!

Ongelezen bericht door M.den Breejen »

Zijn er nog studenten HBO of WO die produkten hebben bij Dexia bank?
Plaats dan hier je naam:

arjan

Re: "studenten en legiolease produkten plaats je naam dan hier!!

Ongelezen bericht door arjan »

Ben een student van de HTS
en zit voor 8000 euro in de rats
***** betalen in juni****

Anke Hanssen

Ongelezen bericht door Anke Hanssen »

Mijn vader heeft in goed vertrouwen een lease overeenkomst "beleggen met bonus " drie jaar geleden voor mij afgesloten (storting ineens). Deze loopt december aanstaande af met een behoorlijke schuld in het vooruitzicht. In december ben ik 2de jaars universitair bezig. Heb alleen studiefinanciering. Ik heb nooit mijn financiele positie bij Legio hoeven te verantwoorden. Deze is namelijk negatief. Wat zijn mijn mogelijkheden?

Anke Hanssen

Ongelezen bericht door Anke Hanssen »

Mijn vader heeft in goed vertrouwen een lease overeenkomst "beleggen met bonus " drie jaar geleden voor mij afgesloten (storting ineens). Deze loopt december aanstaande af met een behoorlijke schuld in het vooruitzicht. In december ben ik 2de jaars universitair bezig. Heb alleen studiefinanciering. Ik heb nooit mijn financiele positie bij Legio hoeven te verantwoorden. Deze is namelijk negatief. Wat zijn mijn mogelijkheden?

Albert Einstein

Ongelezen bericht door Albert Einstein »

Dit begrijp ik echt niet. Iedere zichzelf respecterende student moet en kan een contract in 2 minuten doorlezen en moet/kan dan vertellen hoe het contract globaal werkt. Als je dat niet kunt ben je universiteit/hbo-onwaardig (en dat zal de rechter ook oordelen). HBO-V'ers daar zou het bij kunnen voorkomen (die hoeven echt niets te kunnen).
Albert Einstein

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Nee, was dat ,maar zo. Het contract dat ik gezien heb was moeilijk leesbaar. Ik en een studievriendin die momenteel bezig is met en proefschrift hebben er twee dagen op gezeten om de in's en out's te achterhalen voor mijn buren. Ik weet niet of dat voor alle contracten geldt, maar deze stelling, over in twee minuten vind ik wat te kort door de bocht.
Met vriendelijke groet,
Sara Etty

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

WO aan het afronden. 2 contracten, dikke pech, eigen bewuste keuze.

Groeten hoor! Kees

Albert Einstein

Ongelezen bericht door Albert Einstein »

Sara Etty, dan mag jij me vertellen welk contract dat is (ik heb er namelijk heel wat en die zijn allemaal goed te lezen voor iemand met een iq boven dat van een gemiddeld splid). Wat studeer je eigenlijk? Ik heb geen zin om al je 500 mailtjes door te lezen. Van je studie zal wel niet veel terechtkomen?
ALbert Einstein

student

Ongelezen bericht door student »

Ben er ook ingetuind, student HBO en mijn zus ook student WO, dachten dat het een mooi spaarcentje zou opleveren. En de manier waarop het product verkocht werd is beneden alle peil. Onder druk zetten, liegen . Adviseur was gewoon een oplichter, maar ja achteraf wordt je dat duidelijk. Bedankt Labouchere en adviseur, ons leven zal waarschijnlijk nooit meer worden als daarvoor. Had ons op de 1e plaats nooit aangeboden mogen worden, we kunnen de maandelijkse termijnen niet eens meer betalen. Dexia doet niet aan coulance-regeling. Albert, ik heb trouwens een heel hoog IQ, net als mijn zus, maar de adviseur bleef alleen maar de positieve kanten van het product benadrukken en risico's waren er niet en contract was niet duidelijk. Geen woorden voor zo'n mensen. We dachten dat ie het goede met ons voorhad, maar nee achteraf heeft hij al ons geld en wij niks meer. Onrechtvaardigheid. Heeft een andere student misschien wel hulp gehad van Labouchere of Dexia?? Heeft iemand een coulance-regeling gehad??? Ik heb al een extra lening bij ib-groep moeten afsluiten en nog ergens anders om de contracten te kunnen blijven betalen. Harheidsclausule geldt waarschijnlijk niet voor mij. Ik heb er zoveel tijd ingestoken en nachten van wakker gelegen, ze doen helemaal niks voor je. Zo ga je toch niet met je klanten om lijkt mij. En moet 1 foutje(een handtekening) de rest van je leven je kopzorgen kosten, wij zijn ook maar mensen, maar dat zien ze daar blijkbaar anders. Het is natuurlijk niet slim geweest achteraf, maar als we duidelijk waren voorgelicht hadden we dat natuurlijk nooit gedaan. Hoop dat Dexia toch inziet dat ze voor sommige mensen uitzonderingen moeten maken, en zeker voor studenten. Nog meer studenten?? En Albert Einstein, vooral mensen afkraken, daar help je ze heel erg mee, heb je ook nog wat fatsoenlijks te melden.

M.den Breejen

Ongelezen bericht door M.den Breejen »

Bedankt voor de reactie, topic weer omhoog

Gesloten