Mijn partner heeft de stuitingsbrief 1 week geleden aangetekend voor handtekening ontvangst opegstuurd , de volgende dag kreeg ik een kopie van bewijs van ontvangst,ze hebben het geaccepteerd.
Maar nu na 1 week geven ze nog geen reactie of uitbelating aan.
Nu is de vraag : WAT IS DE VOLGENDE STAP???
Wie weet hier een antwoord op??
Graag ue reactie.
Dank u.
M. vr. Gr.
Studex.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] STUITINGSBRIEF AANGETEKEND OPGESTUURD MAAR GEEN REACTIE!!
Re: STUITINGSBRIEF AANGETEKEND OPGESTUURD MAAR GEEN REACTIE!!
Alles hangt af van je situatie ! Eegalease , misleiding en het belangrijkste is, hoe hoog is je restschuld enz. Je gaat zeg maar Dexia zelf dagvaarden en wint, Dexia gaat altijd in hoger beroep.
Maak de afweging staan de advocaatkosten in verhouding tot de restschuld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rekening houden met hoger beroep tot aan de HR.
Maak de afweging staan de advocaatkosten in verhouding tot de restschuld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rekening houden met hoger beroep tot aan de HR.
Mijn situatie is als volgende :
- Ik heb een overeenkomst ( profit effect ) van dexia waarvan mijn partner niet heeft meegetekent .Drie jaar lang betaalt .
- Ik betaal al een 6 maanden niet meer aan dexia en dit op verzoek van de advocaat , laatste sommatie al gekregen.
- Als ik dexia zou dagvaardigen , dan zou ik met deze advovaat 2500 euro moeten betalen,maar dat geld is er dus niet .
- Na lang zoeken heb ik een advocaat gevonden , die bereid is om met een grote groep ( 40 mensen ) dexia te dagvaardigen .
- Wat de stuitingsbrief betreft , als dexia hier niet aan meewerkt om de onverschuldigde bedrag aan onsover te maken, dan stappen wij naar de incassobureau toe .
Tot zover de nieuws van mijn kant.
M. vr. Gr.
Studex.
PRETTIG WEEKEND ALLEMAAL!!!
- Ik heb een overeenkomst ( profit effect ) van dexia waarvan mijn partner niet heeft meegetekent .Drie jaar lang betaalt .
- Ik betaal al een 6 maanden niet meer aan dexia en dit op verzoek van de advocaat , laatste sommatie al gekregen.
- Als ik dexia zou dagvaardigen , dan zou ik met deze advovaat 2500 euro moeten betalen,maar dat geld is er dus niet .
- Na lang zoeken heb ik een advocaat gevonden , die bereid is om met een grote groep ( 40 mensen ) dexia te dagvaardigen .
- Wat de stuitingsbrief betreft , als dexia hier niet aan meewerkt om de onverschuldigde bedrag aan onsover te maken, dan stappen wij naar de incassobureau toe .
Tot zover de nieuws van mijn kant.
M. vr. Gr.
Studex.
PRETTIG WEEKEND ALLEMAAL!!!
BANKEN KUNNEN IN NEDERLAND KENNELIJK HUN EIGEN WETTEN MAKEN!!! [quote][/quote]