LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stuur A.U.B. die bezwaarbrief op !!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Temel Kara

Stuur A.U.B. die bezwaarbrief op !!!

Ongelezen bericht door Temel Kara »

Mensen stuur a.u.b. de bezwaarbrief op. Ook al heb je een contract nog lopen. Doe er tenminste wat aan. Hoe meer brieven, hoe meer Legio het nauw in wordt gedreven.
Wat ik hier zie is dat mensen meer geneigd zijn om te piekeren over Legio en meerendeels over hun nare ervaringen met Legio. We zijn inderdaad met zijn allen genaaid, daar kunnen we er niet onderuit. Maar we kunnen wel de moeite nemen om ervoor wat terug te doen. Al helpt het niet, dan hebben we wel het gevoel dat we iets gedaan hebben. Anderen erop attent wijzen dat ze niet met Legio in de boot moeten stappen etc..etc.. Maar stuur a.u.b. die bezwaarbrief op die Radar heeft samengesteld. En bekijk ook eens de website van legio : " www.legio.nu " En stuur ze daar eens mail op!!!

Gr.
Temel Kara

TVS

Re: Stuur A.U.B. die bezwaarbrief op !!!

Ongelezen bericht door TVS »

Hallo,
Ja flink veel verlies,dat is nu eenmal zo, maar ik
schrok nog veel meer door het feit dat er oneerlijk met
de koersen is gerommeld.Normaal gesproken ga je ervan uit
dat ze daar niet mee zwendelen.Hoe kun je dat nou controleren???En wat doen ze tussentijds met "jouw aandelen"????
In juni/juli a.s.lopen mijn 2 contracten tegelijkertijd af.
Mijn verlies weet ik nog niet precies maar de totale inleg
(aflossing) is NLG 5.400,=.

HG

Ongelezen bericht door HG »

Na het lezen van alle reakties die gegeven zijn lijkt het erop alsof we een collectief moeten vormen dat via de juiste instanties akties dient te ondernemen.
Mijn indruk van de concept bezwaarbrief was dat deze enerzijds teveel inspeelde op mensen die al daadwerkelijk verlies hebben geleden en waarvan een aantal argumenten genoemd zijn die niet helemaal juist zijn.
Volgens mij kun je beter eerst goede bepalen hoe de vork in de steel zit dan nu ondoordacht een bezwaarschrift gebruiken welke niet geheel past bij JOUW situatie.

Wat mij bevreemd is dat TROS RADAR nog nergens op gereageerd heeft terwijl al een aantal mensen gesmeekt hebben om ons te helpen.
Beste Radar,
help ons svp of geef aan wat we als collectief het beste kunnen doen en hoe je zo iets moet aanpakken.

groet HG

Beekes

Ongelezen bericht door Beekes »

Ik heb in november 2 overeenkomsten Korting Kado afgesloten. Het verhaal over Legio-Lease heeft mij aan het denken gezet en ik ga daarom direct de bezwaarbrief opsturen

Arie

Gesloten