LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ????
????
Goededag,
Mijn contract is eind februari afgelopen heb aan gegeven dat ik het stop niet verlengen ga niet op dexia aanbod in bla bla bla alles onder protest en pas een aangetekende brief naar legio dat ik voorals nog mijn restschuld niet betaal in afwachting van uitsprak rechter! Maar wat krijg ik nu in de bus een acceptgiro met u heeft een betalingsachterstand van de restschuld die ik dus nog moet voldoen WAT NU?????????
Mijn contract is eind februari afgelopen heb aan gegeven dat ik het stop niet verlengen ga niet op dexia aanbod in bla bla bla alles onder protest en pas een aangetekende brief naar legio dat ik voorals nog mijn restschuld niet betaal in afwachting van uitsprak rechter! Maar wat krijg ik nu in de bus een acceptgiro met u heeft een betalingsachterstand van de restschuld die ik dus nog moet voldoen WAT NU?????????
Re: ????
Je kan erop rekenen dat die incasso's komen, maar dat weet je vantevoren toch? Maar niet zenuwachtig worden. Rug recht, en stuur één keer een aangetekend schrijven naar dat incasso bureau met de duidelijke mededeling dat je de uitspraak van de rechter afwacht.
En verder niet reageer op volgende brieven.
Dat wordt tenminste mijn strategie.
Sterkte en groet, Ron
En verder niet reageer op volgende brieven.
Dat wordt tenminste mijn strategie.
Sterkte en groet, Ron
Een incassobureau gaat alleen in zee met een bank waarin wordt vertrouwd.
Een incassobureau heeft ook een naam te verliezen.
Welk incassobureau in Nederland gaat nog met Dexia in zee?
Veel te groot risico?
Bekijk het ook vanuit de optiek van Dexiabank. Ik denk dat ze allang aan het zoeken zijn.
Alleen een Belgisch incassoburea met frans sprekende mensen zullen dat misschien in hun ONWETENDHEID willen doen.
Veel te groot risico?
Bekijk het ook vanuit de optiek van Dexiabank. Ik denk dat ze allang aan het zoeken zijn.
Alleen een Belgisch incassoburea met frans sprekende mensen zullen dat misschien in hun ONWETENDHEID willen doen.
Een incassobureau gaat alleen in zee met een bank waarin wordt vertrouwd.
Veel te groot risico?
Veel te groot risico?