LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tekenen of niet ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Oihh (Ook ik het haasje)

Tekenen of niet ?

Ongelezen bericht door Oihh (Ook ik het haasje) »

Iemand zij eens, je bent pas een goed politicus als je kan verkopen wat onverkoopbaar is.

Een jurist praat recht wat krom is !

Met dit in het achterhoofd het volgende:

Het aanbod van Legiolease thuis gekregen. Zelfs als je niet accoord gaat met hun aanbod, dan wordt je verzocht om te tekenen. Ook je partner, die bij afsluiten van de overeenkomst NIET heeft getekend. Kan LV ons hierin geen advies geven hoe te reageren. Ik wil n.l. in het geheel niet ingaan op hun aanbod. Maar, dat hoef ik ze dan toch niet te laten weten en zeker niet met de handtekening van mijn echtgenote daarbij.
DEXIA bedient zich van top-juristen en wie weet wat ze nu nog met mijn handtekening of die van mijn vrouw kunnen of durven uitspoken.

Tot slot, de Ned. Bank houdt toezicht op de banken. Dus ook op Dexia. Houdt de Ned. Bank, nu Dexia onderdelen aan het afstoten is, in de gaten of er voldoende kapitaal in Dexia achterblijft om de gedupeerden bij een gunstig verlopen procesgang uit te betalen. Of staat de Ned. Bank erbij en kijkt er (alleen maar) naar?

Oihh

gerda

Re: Tekenen of niet ?

Ongelezen bericht door gerda »

Precies maar er zijn ook al tal van brieven van eagalease naar dexia met de handtekening van de partner tja wat kunnen ze er mee doen lijkt me dat ze het niet op het contract kunnen gaan zetten of zullen ze toch zo sluw zijn????

Leen

Ongelezen bericht door Leen »

Oihh,

In het aanbod wordt ook gesproken over een datum voor welke je zou moeten reageren... doe je dat niet kom je automatisch niet meer in aanmerking voor het Dexia aanbod.
Dus gewoon niet tekenen.
Daar overkomt je niets van.

mvg
Leen

EE

Ongelezen bericht door EE »

Gewoonweg niets tekenen en niet je schuld betalen.

mvg.

Gesloten