LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefonische verkooppraktijken i.vm. een 2e legio lease cont

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
A.

telefonische verkooppraktijken i.vm. een 2e legio lease cont

Ongelezen bericht door A. »

Nadat ik in feb 98 een contract afgesloten had bij legio lease, ben in in febr. 2000 door hen gebeld met de mededeling dat de winst al f 13.000,- was. Beeindigen ging niet (zei men) of ik maar een 2e contract wilde afsluiten.

Wie heeft dit ook meegemaakt? Ik ben op zoek naar lotgenoten om zo zaak tegen de verkooppraktijken van Legio Lease nog sterker te maken.

yonne

Re: telefonische verkooppraktijken i.vm. een 2e legio lease cont

Ongelezen bericht door yonne »

klopt ik heb dat ook meegemaakt.
Alleen vroegen ze aan mij of ik niet nog een contract wilde afsluiten om het verlies goed te maken,de aandelen stonden nu laag zeiden ze ben er toen niet ingetrapt.

groeten yonne

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Hoi A. van der Schoot!

Die manier van meer contracten sluiten met een klant is de reden geweest dat de DSI de hier veelbesproken en bejubelde uitspraak tegen Legiolease deed. Wat hier wordt aangekaart is dus zeer belangrijk en misschien is het inderdaad een idee om die mensen te verzamelen. Ik zelf behoor niet tot die groep...

Groete hoor! Kees

simone

Ongelezen bericht door simone »

Deze uitspraak van het DSI, over een situatie die misschien vergelijkbaar is, kun je <a href="http://www.stichting-dsi.nl/homepage/fr ... mit=0">via deze link</a> vinden. Succes!

m.v.g.
Simone

simone

Hé, de link werkt niet. Nog een keer proberen: http://www.stichting-dsi.nl/homepage/fr ... 4&submit=0 (aangepast)

Als deze het ook niet doet, ga dan naar www.stichting-dsi.nl en zoek in de uitspraken van de Klachtencommissie naar uitspraak nr. 76 d.d. 23-04-2002.

groet,
Simone

simone

Nee dus :-(. Sorry voor de vervuiling!

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Ik zal op het forum deze uitspaak even naar boven halen.

gerb

Ongelezen bericht door gerb »

Beste allemaal,

Ik heb vrijwel precies het zelfde meegemaakt keeg in november 2000 een telefoontje dat mijn toen nog lopende contract al 9000 gulden waard zou zijn (achteraf betwijfel ik dit) men vertelde dat ik omdat KPN zo laag stond ik nu maar het beste weer een nieuw contract aan kon gaan hoe bedoel je misleiding ik als arme student natuurlijk die zelfde week nog getekend november 2003 loopt mijn huidigge contract af!!! o ja die 9000 gulden waar ik eerder over sprak bleken 3 maanden later nog maar 2800 gulden te zijn

Denk dat we met onze verhalen weer een nieuw hoofdstuk in het boek LEGIO kunnen schrijven. wil me graag aansluiten bij jullie verhaal.

Groeten gerb

Okidoki

Ongelezen bericht door Okidoki »

Had een contract uit 1998. Werd in 2000 gebeld. Ik werd gefeliciteerd en kon wel fl. 70.000 verwachten. Of ik maar gauw een 2e contract tegen heel gunstige condities wilde afsluiten. Zou dom zijn om dit niet te doen. Ik was zo dom om het wel te doen. De gevolgen zijn rampzalig. 1e contract nog een relatief klein verlies. 2e contract, loopt nu af, een verlies van 23.000 euro, de inleg daarbij nog niet eens opgeteld.

A.

Ik heb me ondertussen aangeloten bij leaseverlies. Daar heb ik hetzelfde verhaal gemeld. Misschien een idee dat iedereen die dit heeft meegemaakt dat gedetailleerd doet. Hopelijk kunnen ze die informatie dan bundelen en gebruiken tegen Legio Lease.

Groetjes,
Agnes

A.

Volgens mij is dit de link naar de DSI uitspraak

http://www.stichting-dsi.nl

gerb

Ongelezen bericht door gerb »

Beste allemaal,

heb mijn hele verhaal al een hele tijd geleden gemeld bij slv, daar is verder geen reactie op geweest.

Groet Gerb

Monique

Ongelezen bericht door Monique »

3 jaar geleden ingestapt. Contract ondertekend en opgestuurd. Kreeg een aantal weken later telefoon, contract was niet aangekomen. Ze zouden een nieuwe opsturen. Het nieuwe contract ondertekend en terug gestuurd. Nou, je raad het al, zaten we er ineens met twee contracten aan vast. We konden er niets meer aan doen, de aandelen waren al gekocht.

Groeten Monique

G. Timmers

Ongelezen bericht door G. Timmers »

Natuurlijk Monique, dat spreekt voor zich. Wat zeiden ze ervan daar in Leiden toen je het aankaartte? Aha. Heb je niet gedaan. Nu het slecht gaat, baal je pas. Meld het de SLV en Pay-Back. Wie weet zijn er meer mensen die op die manier onder contracten vandaan kunnen / willen komen.

G. Timmers

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Nieuw binnengekomen op nummer 18 in de top 40 Provocaties LL-Forum, met stip, G. Timmers met "Aha Monique"!

G. Timmers moet zich nog bewijzen, maar met zijn debuut maakt hij een verpletterende indruk. Kanshebber!

G. Timmers

Dank u Paula, ik doe mijn best. Hou me op de hoogte van mijn vorderingen in de Top 40. Ene Henkw heeft me al aardig hoog zitten.

G. Timmers

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Nieuw binnengekomen op nummer 3 in de top 40 Bord-voor-kop LL-Forum, met stip, G. Timmers met "Ik Doe Mijn Best".

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Ha ha ha :) :) :)

Gaan we top 40-tigjes bijhouden?

G. Timmers

En op nummer 1: PAULA!!! In de "Ik reageer werkelijk op alles wat me al dan niet met opzet voor de voeten wordt geworden" Top 40.

Helaas na een week al weer verdwenen uit de tipparade voor mensen die alleen maar instemmend kunnen reageren op Paula maar niets kunnen toevoegen: Meisje!!!

G. Timmers

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Potten die ketels verwijten....

Gesloten