"tenminste uw eigen inleg terug" werd zowel bij mij als mijn vriendin meegedeeld.
wij hebben zojuist onze laatste termijn betaald en ik ben nu onder protest een verlenging aangegaan, onder de voorwaarde dat ik de eerste termijn pas ga betalen zodra de rechter in ons nadeel heeft beslist. Kijk als ze trucs willen uithalen, kan ik dat natuurlijk ook. Niet ingaan op al die slappe voorstellen en daarmee je rechten verspelen. Denk je echt dat Dexia zichzelf onschuldig vindt? Waarom reserveren ze dan 500 miljoen Euro...? Iki zie Dexia bij de rechter en ik hoop u ook!
groetjes, Marcel
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tenminste uw eigen inleg
-
Natasja
Re: tenminste uw eigen inleg
Marcel.
Wij hebben ook verleng onder protest.
Tuurlijk vindt dexia zichzelf niet onschuldig, anders komen ze niet met zo´n achterlijk aanbod, dat als je die tekent wel al je rechten verspeeld. M.a.w. wij hebben toch heel veel rechten. En dat geld reserveren, ja om ons dalijk toch weer te zien lachen.
Mijn idee:
geef alle gedupeerde hun inleg terug, geen schuld meer en hou de aandelen lekker zelf. Zo verdienen zij het verlies wat ze dan zogenaamd met ons lijden vanzelf wel weer een keer terug. Dan is iedereen gelukkig lijkt mij.
Wij hebben ook verleng onder protest.
Tuurlijk vindt dexia zichzelf niet onschuldig, anders komen ze niet met zo´n achterlijk aanbod, dat als je die tekent wel al je rechten verspeeld. M.a.w. wij hebben toch heel veel rechten. En dat geld reserveren, ja om ons dalijk toch weer te zien lachen.
Mijn idee:
geef alle gedupeerde hun inleg terug, geen schuld meer en hou de aandelen lekker zelf. Zo verdienen zij het verlies wat ze dan zogenaamd met ons lijden vanzelf wel weer een keer terug. Dan is iedereen gelukkig lijkt mij.
-
johan
Dit vind ik ook de beste oplossing want het is schandalig
als het anders zou wezen.
Het lijkt mij de beste oplossing voor alle twee de partijen
Geen dure rechtzaken en de naam van dexia word ook niet in een kwaad daglicht gesteld, want wie gaat nu nog in zee met een bank met zo een reputatie
als het anders zou wezen.
Het lijkt mij de beste oplossing voor alle twee de partijen
Geen dure rechtzaken en de naam van dexia word ook niet in een kwaad daglicht gesteld, want wie gaat nu nog in zee met een bank met zo een reputatie
-
Ron uit Den Haag
Hallo,
Ik verleng dus niet, want dat geld ben je ook kwijt.
Ook ná de positieve uitspraak van een rechter strakjes ben je je geld kwijt, simpel om het feit dat dexia dan failliet is.
Bryuneel zei het zelf....
Groet, Ron
Ik verleng dus niet, want dat geld ben je ook kwijt.
Ook ná de positieve uitspraak van een rechter strakjes ben je je geld kwijt, simpel om het feit dat dexia dan failliet is.
Bryuneel zei het zelf....
Groet, Ron