LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ter info (voor wie het gemist heeft)

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ter info

Ter info (voor wie het gemist heeft)

Ongelezen bericht door Ter info »

geplaatst door Dexia-client op 07-04-2003 om 205

Dexia-client

"Nogmaals een vraag aan de heer Blok!!!!"

Meneer Blok, in vervolg op de vraag van Marjan (die het niet heel netjes stelde, maar dit terzijde): het is dus wél waar dat u maar 1 piepklein contract heeft? Kunt u voor mij dit duidelijk maken en misschien ook wel zeggen dat dit nonsens zijn? Ik ben namelijk wel benieuwd of het veelvuldig posten op het forum ook eigenbelang is of alleen naasten-liefde. Aub meneer Blok, geeft u antwoord.
dexia-client

geplaatst door Sara Etty op 07-04-2003 om 20:10

Sara Etty

Beste Dexia -client,

De heer Blok hoeft geen informatie te verstrekken over de omvang van zijn betwiste schuld aan Dexia. Dat hoeft geen van jullie. Daar gaat het niet om. Vragen in die ytrant vind ik buitengewoon verkeerd. Het gaat niet om omvang maar om de vraag of wat er aan de zogenaamde vordering nu wel of niet rechtmatig te noemen is. Als jullie nu gaan opdelen in wie meer of minder 'zielig' is of meer of minder recht van spreken heeft omdat die er meer onder te lijden zou hebben in financieel opzicht, verlies je uit het oog waar het om gaat. Namelijk dat sommige rechshandelingen niet in orde zijn en dus aantastbaar volgens de wet. Hoe groot of klein het verlies ook zijn mag. Daar gaat het om.

geplaatst door Pilatus op 07-04-2003 om 20:11

Pilatus

Leen,
Wat een belachelijke reactie. Laat meneer Blok gewoon rustig antwoord geven, zoals hij zo vaak doet. Als hij geen antwoord geeft geloof ik hoe spijtig ook de Dexi-client. Het viel mij namelijk wel heel erg op dat meneer Blok maar op 1 vraag het ja/nee tekenen antwoord gaf en misschien heel bewust de tweede vraag ontweek. Blind vertrouwen op de heer BLok of de Stichting lijkt me niet verstandig, net als de domme,beledigende opmerkingen van je, ik denk dat je daar heel veel mensen mee verjaagt, mensen die wij later nog best eens nodig zouden kunnen hebben.
Pilatus

geplaatst door Sara Etty op 07-04-2003 om 20:14

Sara Etty

Blind vertrouwen, zo meen ik dat een ieder van de benadeelden inmiddels aan den lijve heeft ondervonden, is nooit effectief. De heer Blok vraagt niet om (blind) vertrouwen maar poogt wel een ruimte te creeren waar mensen terecht kunnen met vragen en doet dat voor zover ik heb kunnen waarnemen op integere wijze. Ik begrijp het probleem hier echt niet. Misschien laat mijn inteligentie mij toch in de steek. Of is dat niet het probleem? Laten we blijven bij de hoofdzaken en niet elkaar aanvallen omdat de werkelijke tegenstander te eng, te kostbaar of te onbegrijpelijk is.

geplaatst door Maartje op 07-04-2003 om 20:17

geplaatst door L. Blok op 07-04-2003 om 20:23

L. Blok

Tsonge, wat zijn we weer gezellig!

geplaatst door Marcel van der Vaart op 07-04-2003 om 20:27

Marcel van der Vaart

Meneer BLok,
U geeft wederom geen antwoord. Ik sluit me aan bij Dexia-client en Pilatus en neem vanaf nu aan dat u de boel hebt besodemieterd en maar voor 50 gulden in de maand meedoet en dat u dus heeft gelogen dat u aan de grond zit. Dit in tegenstelling tot mij. Ik heb 3 winstverdrie dubbelaars voor 9000 gulden per stuk vooruit betaald. Ik durf wel te zeggen dat ik dus meer dan 70.000 gulden in de min sta. Jij maar 1000 gulden of zo?! BLok: durf antwoord te geven, als een echte vent, zoals je zo vaak zegt dat je bent!!!!
Marcel

geplaatst door Paula op 07-04-2003 om 20:30

Paula

Marcel!!!

Gefeliciteerd met je drie Winstverdriedubbelaars van Dexia!!!

Je gaat dóór voor de koelkast!!!

geplaatst door Meneer Blok, antwoordt gij nog?! op 07-04-2003 om 20:34

Meneer Blok, antwoordt gij nog?!

UP, UP, UP.
Blok heeft voorlopig alle schijn tegen.
Ik heb een Korting Kado van 250 piek in de maand en sta een kleine 10000 gulden in de min. Ik hoef alleen van meneer BLok te weten hoeveel hij in de min staat. Hoef geen contractnummer etc. Lijjkt me fair. Ik 10, hoeveel u?!!

geplaatst door Sara Etty op 07-04-2003 om 20:34

Sara Etty

Ik geef het bij deze op. Dit is oneerlijk, onnodig en niet productief. Ik zei het al eerder, dit forum wordt door dit soort onzin ontoegankelijk en onsmakelijk. Jammer. Dat wel. Het is namelijk niet nodig. Gebruik die woede, die energie eens productief, effectief en actief tegen de werkelijke tegen partij.

geplaatst door UP op 07-04-2003 om 20:53

UP

UP

geplaatst door john op 07-04-2003 om 211

john

Niet op reageren meneer Blok, zijn de randfiguren van Dexia. Ze willen hiermee bereiken dat u zich niet meer op dit forum laat zien. Ik wil u bedanken voor uw positieve inzet,

Gr. John

geplaatst door Natasja op 07-04-2003 om 215

Natasja

John,

Ik ben het helemaal eens met je.
Kunnen wij hun dan wel vertrouwen met dat soort e-mailadressen?!
Ik hoop van harte dat dhr Blok hier nog wel op het forum blijft komen, want we hebben veel aan hem.

geplaatst door JOop Janssen op 07-04-2003 om 21:43

JOop Janssen

OMhoog. Ik vertrouw Blok ook niet (meer). Wees inderdaad een vent. Zelf kan je ook iedereen aanvallen en beantwoord nu maar eens een heel simpel vraagje: hoeveel per maand en welk produkt?!! Begin te geloven dat je je heel zielig voordoet en ondertussen nauwelijks ergens last van hebt. Met je trieste website en 50 gulden in de maand.
JOop

geplaatst door Agnes op 07-04-2003 om 21:49

Agnes

't is dat de topic toch al bovenaan staat, anders had ik er niet op gereageerd!

Dhr. Blok heeft meer inzet en nuttige bijdragen geleverd dan de meeste van ons bij elkaar! En degenen die daarover zeuren moeten zelf eerst maar eens bewijzen wat hoe nuttig hun bijdragen zijn... Tot nog toe: nivo 0,0

geplaatst door piet op 07-04-2003 om 21:54

piet

Zie de topic: "Afspraakje maken?"van Helena
Doen !
Groeten,
Piet

geplaatst door Jos1 op 08-04-2003 om 08:43

Jos1

Geachte mijnher Blok.

Als het inderdaad zo is dat uw contract ƒ 50, bedraagt dan vraag ik mij af hoe weet deze "Marjan" dat. Als zij inderdaad een Dexia medewerker is, wat uit te zoeken moet wezen dan schendt zij m.i. het bankegeheim of privacywetgeving en kunt u een aanklacht tegen haar indienen. wat ik gezien de hoop stront die zij en haar trawanten zijn zeker zou doen.
Rest mij nog nogmaals mijn waardering voor u en zeker voor Mw Sara Etty uit te spreken, wat jullie doen is van onschatbare waarde en ik weet eigenlijk niet goed hoe dit in woorden uit te drukken. Ga aub vooral door.

Groet

Jos.

geplaatst door Meisje op 08-04-2003 om 184

Meisje

Allen,

Ik moet toegeven dat de heer Blok in het verleden en soms nog wel het spreekwoordelijke bloed onder mijn nagels vandaan haalt, maar dat betekent niet dat hij deze onwaardige behandeling van enkele schimmige figuren zich hoeft aan te laten leunen!

Hij doet veel voor de gedupeerden op het forum. Wellicht heeft hij hier ook de tijd en motivatie voor. En dat maakt het niets uit voor hoeveel hij het schip in is gegaan.

Houd hiermee op want ik krijg vreselijk medelijden met deze man en ik heb een hekel aan medelijden.

Agnes

Re: Ter info (voor wie het gemist heeft)

Ongelezen bericht door Agnes »

In navolging op de call-centre medewerkers heeft Dexia Bank nu vacatures voor datatypisten:

Profiel: I.Q. onder de 60. Lichtgeraakt type. Labiel of anderszins gestoord is geen bezwaar.
Benodigde kwalificaties: geen
Taakomschrijving: het typen van zoveel mogelijk onzin, op een door Dexia nader aan te wijzen forum.

Een opruiend karakter strekt tot aanbeveling.

Gezien het profiel, en de enorme ervaring met het verkondigen van onzin, wil Dexia nadrukkelijk ex-Legio verkopers uitnodigen om te solliciteren.

john

Ongelezen bericht door john »

Ba ba ba laat L.blok met rust en ga buiten spelen

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Gaan we weer.
Tros doe hier toch eens iets aan!!!!

De m,an van Natasja

Ongelezen bericht door De m,an van Natasja »

Natasja, schreeuw niet zo. Ik val niemand persoonlijk aan, wil alleen een paar antwoorden van de grootste schreeuwer van het forum, maar nu is hij opeens uitgeschreeuwd. Soort Pual de Leeuw dus. De bijbelteksten vond ik trouwens wel zinvol voor veel forumbezoekers. Lees ze en wordt een goed mens.
Rene Froger (de man van ....)

john

Ongelezen bericht door john »

De zielige dexiamedewerkers zitten weer thuis achter de computer, na een dag lekker werken op het dexiakantoor.

regi

Ongelezen bericht door regi »

John is dit nou de inhoudelijk discussie waarvan de forumbezoekers denken dat zij er patent op hebben. Ik bleef beleefd in tegenstelling tot een hele groep andere. Ik had gehoopt op het openen van ogen, maar ja, da's lastig op een forum vol blinden.
Regi

Gesloten