Dexia bank heeft op de loonlijst mensen die zich alleen maar bezig houden met het afstruinen van het internet op zoek naar alle posten over de bank en haar producten. wat zij doen is het in kaart brengen wat leeft onder de mensen en zij die vragen hebben te beantwoorden. Ook is haar taak om reclame te maken voor Dexia zonder te zeggen dat zij voor die bank werkt. Mocht iemand zich negatief uitlaten over Dexia dan krijgt hij/zij van repliek, natuurlijk ook weer zonder te vermelden dat hier een medewerker van de bank aan het woord is. Ik kan me niet ontrekken dat hiet op de Radar site veel van deze "terrorristen bestrijders" werkzaam zijn.
Het valt mij op dat ondanks alle feiten die tegen Legio zijn opgeworpen en waar een enorme beerput wordt open getrokken nog pro Legio mensen zitten.
Labouchere volgt al jaren een afwijkend beleid ten opzichte van haar klanten in elke vorm dan andere banken. wat ik contateer dat het onder de nieuwe leiding en naam (DEIXA) niet is verandert. Op zich is dat vreemd omdat de nieuwe bestuurs voorzitter de heer J.Krant juist wel de man is die een bank als Labouchere nodig had. Zijn eerste actie was het wegsturen van bijna de gehele oude Labouchere top.
Nu nog de juridische afdeling vervangen of het op de Kempen cultuur smeden dan is het oude Labouchere bijna geheel verdwenen, op 1 afdeling na, en die komt ook aan de beurt.
Arian ;->> ( alias ) HOI R.F.
Omdat leugens ALTIJD verliezen van de waarheid.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Terrorristen bestrijders van Dexia
Re: Terrorristen bestrijders van Dexia
Redelijk hard want ikheb er ferm op moeten zuigen, maar het resultaat is er naar toch?!
;->> arian
;->> arian
Re: Terrorristen bestrijders van Dexia
Beste Arian,
En toen ging de wekker?????????
Met vriendelijke groet,
De Veearts.
En toen ging de wekker?????????
Met vriendelijke groet,
De Veearts.