LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tijdstip

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
anton

tijdstip

Ongelezen bericht door anton »

Wanneer worden je aandelen verkocht?? Toch bij de openingskoers van de beurs?? Want op de afrekening staan toch andere bedragen dan de openingskoers hoe kan dat??

Maarten

Re: tijdstip

Ongelezen bericht door Maarten »

Anton,
Ze worden gedurende de dag verkocht. Als alle aandelen van diverse contracten in één keer tegelijkertijd werden aangeboden dan zou dat de koers naar beneden drukken.

Uit een onderzoek van de Erasmus Universiteit dat gedaan is ter correctie van een eerder in TrosRadar behandeld onderzoek van deze universiteit is duidelijk geworden dat de aankoopkoersen van Dexia ongeveer op het gemiddelde ligt van de koersen van die dag en de verkoopkoersen iets boven het gemiddelde liggen. Ik geloof overigens dat TrosRadar dit onderzoek terzijde heeft gelegd.

Je kunt het ovderzoek downloaden op:

http://www.fbk.eur.nl/NIEUWS/rapportlegio.pdf

groet Maarten

anton

Ongelezen bericht door anton »

maarten,
Bedankt voor je reactie ik lees hier elke dag zoveel dat ik sommige onderdelen misschien niet meer precies weet!
Ik had al zoiets van dat is raar openingskoers is niet de openingskoers waar mijn aandelen voor zijn verkocht.
Maar wat zou jij doen met de restschuld en hoe?

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Restschuld tsja.. dat blijft een moeilijke beslissing. Ik heb overigens geen leasecontract dus ik heb makkelijk praten. Men heeft mij een keer eerder gevraagd wat ik zou doen. Dus wil ik dat best nog een keer vertellen. Als je het maar niet als een advies ziet.
Indien de overeenkomst zou zijn vernietigd doordat mijn vrouw niet heeft meegetekend dan zou ik de restschuld niet betalen maar op een spaarrekening storten. Ik zou Dexia schriftelijk informeren dat ik dat gedaan heb in afwachting van het proces.

Als mijn vrouw wel had meegetekend en ik zou meedraaien in de Stichting Leaseverlies dan zou ik denk ik hetzelfde doen. Probleem is wel en beetje dat ik niet verwacht dat de schade voor 100% wordt vergoed als de stichting wint. (Wel bij de Eegaleasers)

groet Maarten

Gesloten