| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Toch geen demonstratie?
-
toch geen demonstratie?
Toch geen demonstratie?
Toch geen demonstratie?
"Hoor dat er niet meer dan 10 mensen op de demonstratie komen"
omdat iedereen hier onder valse namen mailt. Nou, dan ga ik ook niet, heb geen zin om me zelf voor *** te zetten en als enige joker daar te staan. Geloof trouwens toch dat het voor de kat z'n *** is en dat het helemaal geen zin heb. Laat Blok en paula (waarschijnlijk zijn het toch alleemaal dezelfde persone) maar lekker in hun eentje gaan. Ik blijk lekker thuis en naar het nieuws kijken (ken me niet voorstellen dat de demonstratie van 5 mensen voor de Oorlog in irak gaat). Doeiiiiiiii allemaal!!!!!
"Hoor dat er niet meer dan 10 mensen op de demonstratie komen"
omdat iedereen hier onder valse namen mailt. Nou, dan ga ik ook niet, heb geen zin om me zelf voor *** te zetten en als enige joker daar te staan. Geloof trouwens toch dat het voor de kat z'n *** is en dat het helemaal geen zin heb. Laat Blok en paula (waarschijnlijk zijn het toch alleemaal dezelfde persone) maar lekker in hun eentje gaan. Ik blijk lekker thuis en naar het nieuws kijken (ken me niet voorstellen dat de demonstratie van 5 mensen voor de Oorlog in irak gaat). Doeiiiiiiii allemaal!!!!!
-
Isaac
Re: Toch geen demonstratie?
Dag allemaal,
Wat een belachelijk zooitje. Ik moet uit Beverwijk met de trein. € 28.-, stelletje kleuters.
Veel succes, Isaac
Wat een belachelijk zooitje. Ik moet uit Beverwijk met de trein. € 28.-, stelletje kleuters.
Veel succes, Isaac
-
sylans
de demonstratie komt zeker in het hart van nederland of anders misschien wel bij Pieter Storms
-
Lache!!!!!
Sylans, ik denk inderdaad dat hart van Nederland een demonstratie van 3 man eerder uitzendt dan de open dag bij de brandweer in Almere. Succes en doe de groeten aan Blok alias Paula alias Ron uit den haag, etc. Misschien kom ik jullie ook nog wel uitlachen, oh nee, dan moet ik werken bij deksia..
Lache!!!!!!
Lache!!!!!!