| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Toch maar afbetalen onder protest?????
-
yvonne suylen
Toch maar afbetalen onder protest?????
Ik zit op dit moment erg te twijfelen om alles in een keer af te betalen
onder protest. Wij betalen al bijna een jaar onze restschuld af in termijnen zonder rente.Het resterende bedrag heb ik op de bank staan ,en zou dan overal van af zijn .Wie heeft er een advies voor mij.
groetjes yvonne s
onder protest. Wij betalen al bijna een jaar onze restschuld af in termijnen zonder rente.Het resterende bedrag heb ik op de bank staan ,en zou dan overal van af zijn .Wie heeft er een advies voor mij.
groetjes yvonne s
-
Toos van der Heuvel
Re: Toch maar afbetalen onder protest?????
Heb je met Dexia een regeling gesloten waarbij je zonder rente afbetaald ? Dan zou ik dat gewoon bijven doen, dan verdien je zelf nog wat rente over het restbedrag. Ik hoop dat je hier iets mee kan, de enige mensen met juridische deskundigheid op dit forum zijn Maarten en Sara maar die zijn hier al een tijdje niet meer geweest.
Yvonne, als je een betalingsregeling met dexia hebt geregeld om in termijnen te betalen dan kun je dacht ik niet meer onder protest aanspraak maken op een eventuele schadevergoeding. Je hebt immers afgezien van juridische stappen.
Kijk ook eens bij de belangrijke topics die genoemd worden in dit forum
Kijk ook eens bij de belangrijke topics die genoemd worden in dit forum
Niet betalen.
Fraude
Fraude
fraude, betaal jij dan de extra kosten en rente die de mensen die jouw advies opvolgen moeten betalen als ze voor de rechter worden gedaagd en veroordeeld? Typisch een advies van de mentaliteit die bij jouw naam hoort.
-
EEE
Wij betalen al een jaar niet naaimachine en gaan dat ook niet doen hebben nog steeds niets gehoord.
groetjes
groetjes
knap gedaan EEE dat jullie al een jaar lang niet betalen en nog steeds niets gehoord hebben. Anderen op dit forum hebben net de afrekening ontvangen en worden al meteen bestookt met incassobureaux.
-
EEE
Ja JH dank je , wij hebben we al 7 aangetekende brieven verstuurd, meschien heeft het er wat mee te maken en meschien is het geluk, kan nog allemaal komen he. We w8 ten af en de advocat staat klaar.
JH,
EEE heeft gelijk want ik betaal ook niks sinds oktober 2002. Wel aanmaningen gehad, maar geen incassoburo..dus geloof het maar of niet. Tuurlijk kan het nog komen..maar dat zie ik dan wel weer...betalen zal ik toch niet.
EEE heeft gelijk want ik betaal ook niks sinds oktober 2002. Wel aanmaningen gehad, maar geen incassoburo..dus geloof het maar of niet. Tuurlijk kan het nog komen..maar dat zie ik dan wel weer...betalen zal ik toch niet.
-
EEE
Beste Lions
Is jou laatste brief geweest van Dexia dat je een invorderingsmaatregling zou krijg en dat dat binnen 2 weken zou gaan gebeuren.
van ons wel maar brief er op terug geschreven was eind mei en nu nog steeds niets gehoord.
Betaal dus nooit.
groet
Is jou laatste brief geweest van Dexia dat je een invorderingsmaatregling zou krijg en dat dat binnen 2 weken zou gaan gebeuren.
van ons wel maar brief er op terug geschreven was eind mei en nu nog steeds niets gehoord.
Betaal dus nooit.
groet
EEE,
Mijn laatste brief was ook in mei of zo..aangetekend en moest ik ophalen bij postkantoor. Dreigementen erin etc..daarna niks meer gehoord.
Mijn laatste brief was ook in mei of zo..aangetekend en moest ik ophalen bij postkantoor. Dreigementen erin etc..daarna niks meer gehoord.
-
EEE
ja dreigen kunnen ze...we zullen eens terug gaan dreigen tegen die boefjes.
oke dan weet ik genoeg lions..su6 en knokse
groet
oke dan weet ik genoeg lions..su6 en knokse
groet