LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toet

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jos1

Toet

Ongelezen bericht door Jos1 »

Daarnet stond het volgende bericht op het forum, ik rageer erop en daarna is het verdwenen. Wordt Toet soms geweerd en zo ja waarom dan. Ik vond haar bijdragen altijd wel lezenswaard wat van andere bijdragen niet altijd gezegd kan worden.

Citaat:/

geplaatst door toet op 04-04-2003 om 142

toet

"Groep Gerechtsdeurwaarders Nederland toet"

Vandaag een brief gehad van GGN.Groep gerechtdeurwaarders.Moet binnen vijf dagen 5557.55 overmaken .Daar zit bij rente 665.68.Plus incassokosten 663,00.Wanneer ik niet binnen vijf dagen reageer komen er nog eens de kosten bij. Kalm toetje even adem nemen en door gaan met wat je van plan was niet betalen kijken wat er gebeurt van je af zetten en we zien wel weer .Groeten aan iedereen behalve aan het zielige A-team.

geplaatst door Jos1 op 04-04-2003 om 147

Jos1

Toet.

De stichting LV heeft op de tv gezegd dat ze voor je opkomen. Dus neem zsm contact met ze op en als ze bij je aan de deur komen meld dit op het forum, dan kom ik ook.
En ik heb zo het idee dat er nog veel anderen komen ook want demonstreren ga ik niet maar voor je deur liggen eventueel wel als jij je daar in kunt vinden uiteraard.

Jos

/einde citaat

Jos

toet

Re: Toet

Ongelezen bericht door toet »

Jos ik hou van je bedankt toet

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Redactie, waarom is dat bericht ineens verwijderd?

Radar

Ongelezen bericht door Radar »

Beste Jos en Toet,

Onze welgemeende excuses. Tijdens het verwijderen van scheldwoorden uit het topic is per ongeluk het hele topic verwijderd. Wij willen Toet zeker niet van dit forum weren.

Redactie TROS Radar

Jos1

Redactie Tros radar

Ik vraag me af, had ik het bericht niet met m'n 'back'knop terug gehaald hadden jullie het dan alsnog geplaatst?

Jos

Radar

Ongelezen bericht door Radar »

Beste Jos,

Bedankt voor het opnieuw plaatsen van het bericht van Toet. Omdat dit topic per ongeluk verwijderd is, hebben we het ook niet bewaard. Er was geen enkele reden het bericht van Toet te verwijderen.

Redactie TROS Radar

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Toet,

Wat ik me afvraag is of de claim die nu bij je neergelegd is via een gerechtelijke procedure is verlopen. Als daar niets over vermeld is in de brief die je hebt ontvangen dan is dit volgens mij de zoveelste bangmakerij van Dexia. Kan je vertellen of dit in de brief staat vermeld?

m.v.g L. Blok

toet

Is strontvlieg een vies woord of mogen ze niet dood neervallen.Ik weet dat ik zo meteen de banden van pim pakt als er iemand is die me er uit kan helpen dan is hij het.Wat mis ik hem.Op het ogenblik zie ik het niet zitten niet voor het geld dat is er maar al het verdriet en al het onrecht wat veel mensen wordt aangedaan.CDA daar heb ik mijn stem aan gegeven nu met spijt en PVDA jullie doen precies wat paars deed uitkleden van de mens die niets bezitten.Ik zelf kijk uit wat er nu gebeurd en hoe lang ik mijn geld kan behouden.Streven is 31 december dan sta ik echt op de euromast eerst roep ik pim zo hard als ik kan,Ik hou van je en dan dexia krijg de klere.toet

Jos1

TOet

Ik had je al eens eerder gezocht op het forum omdat ik zolang niets van je hoorde, en het deed me goed dat je er nog was. Fijn dat je van me houdt, maar ik hou reeds van een ander maar daarom ben je me niet minder lief. Ik bedoel dus blijf van die euromast af, Dexia en bruneel zijn het niet waard en het forum is zoveel leuker met jou erbij.

Jos

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

wie is Pim?

Leen

Ongelezen bericht door Leen »

Maarten,
Ik denk dat toet met pim, Pims van Lu bedoelt... je weet wel die lekkere koekjes met een laagje er tussen.

mvg
Leen

anne

Ongelezen bericht door anne »

Hallo toet,
Even rustig adem halen meis, en laat ze eerst de uitspraak van de rechter zien als ze komen. Er moet toch 'n proceduren geweest zijn, laat je niet gek maken. Ik kom ook voor je deur liggen hoor als ze komen, we hebben het nu al zolang vol gehouden en geven het niet op. Laat zo spoedig mogelijk iets horen als je nieuws hebt, toet houd moed.
Groetjes Anne.

toet

Dag meneer blok.Het is gewoon een zielig bericht van betalen of we dagen je voor het gerecht.De groep deurwaarders Nederland daar had ik nog niet van gehoord.Ben ook niet onder de in druk.Zij er nieuwe gegevens dan staat het er gelijk.Groeten toet

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Toet, je bent een prachtmens. Ook ik heb je berichten gemist op het forum en ben blij weer van je te horen.

Hou vol, blijf berichten plaatsen en je zult worden gesteund.

Sterke en heel veel liefs van

Paula

toet

Maarten als jij niet weet wie pim is ben je echt een buitenaards persoon.wat doen we er mee.Verwijderen.toet

Maarten

Ja dat zou Pim ook gezegd hebben.

Leen

Ongelezen bericht door Leen »

Toet,
Ik weet het ook niet.
Exit.

mvg
Leen
Mash

Jos1

Maarten en toet

Maarten ik heb jou ook een tijd gemist, maar nu vraag ik me af, die laatste reactie ben je nu sarcastisch naar Toet inzake de meningen van Pim? Dat valt me dan van je tegen want ik heb door jou postings veel waardering voor je gekregen. Toet reageerde een beetje overdreven in haar idolatie voor Pim, maar daar hebben meer mensen last van, zie de hysterie rondom idols.
En laten we van dit topic alsjeblieft niet een scheldtread maken zoals er al veel te veel zijn op dit forum. Alsjeblieft zeg.

Jos.

nel

Ongelezen bericht door nel »

ha toet hier nel

ik zag net op het forum dat je problemen hebt met deurwaarders.

ik hoop dat de mensen die zeggen dat ze ook niet zullen betalen zoals ik, achter je zullen staan en dit laten blijken door hier ook een reactie te willen zetten.

we leven allemaal met je mee en ik zou zeggen kop op!

Maarten

Beste Jos,
Ik heb nog nooit gescholden op dit forum. Zelfs niet in mijn allereerste posting die toch behoorlijk agressief was. Mijn laatste opmerking richting Toet was inderdaad sarcastisch bedoeld en had ik niet mogen plaatsen omdat ik wel begreep dat zij het had over het verwijderen van mijn bericht en niet over het verwijderen van mij persoonlijk. Alhoewel het eerste wel een oproep tot censuur was.

Overigens ben ik niet begonnen met een politiek statement. Dat was Toet zelf. En dan kun je daar een reactie op verwachten. Wat ik wel kwijt wil is dat ik de roep om Pim heel wat ernstiger vind dan de hysterie omtrent Idols. Een roep om één persoon (n.l.Pim) is namelijk een roep om een sterke leider. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook verschrikkelijk dat hij is vermoord. Ook voor de democratie. Verder zal ik maar niet ingaan op wat ik van zijn ideëen vind want daarvoor is dit niet het geschikte forum.

groet Maarten

Gesloten