LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toet

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jos1

Toet

Ongelezen bericht door jos1 »

Lieve toet

Ik lees al een week niets meer van je, je laatste topics gingen over incassoburo's en deurwaarders. Hoe is het met je en hoe is het afgelopen of hoe loopt het nu. Laat het ons even weten. Blijkbaar ben jij tot nu toe de eerste die aangepakt gaat worden door Dexia. Als ze met deurwaarders komen kom ik voor je deur staan om ze tegen te houden en ik roep iedereen op dit forum ook op om ook dat te doen want de strijd van een enkeling is de strijd van ons allen en alleen samen staan we sterk. Dus Toet kop op laat weten hoe het loopt en weet dat je niet alleen staat.

Jos1

bram

Re: Toet

Ongelezen bericht door bram »

Jos, Toet
Ik doe mee. laat me weten wanneer de deurwaarder langs komt.
Ik sta dan naast Jos voor je deur. Om ze met zinvolle geweldloosheid ze in hun hemd te zetten

groet
Bram

Jos1

Ongelezen bericht door Jos1 »

Bram

Ik weet niet of als ze komen we geweldloosheid genog kunne blijven , hun aanwezigheid is al een vorm van "wettig" geweld, en 25 jaar geleden was ik actief in de kraakbeweging en heb intussen zo m'n eigen ideeen over het gebruik van geweld. Pas in laatste instantie uiteraard.
Het enige waar ik nu bang voor ben is dat dit topic nu uit gaat monden in een discussie tussen geweldlozen en zij die het van de omstandigheid af laten hangen. De toegang versperren is per slot van rekening ook al een vorm van geweld.
Maar we zien wel. Laat eht maar eens een keer escaleren.

Jos1

bram

Ongelezen bericht door bram »

Jos,

Mijn geld mogen ze dan van mij afgenomen hebben, van mijn waardigheid blijven ze af.

Ik ben een ervaren vechtsporter en helemaal niet bang, maar vechten doen we niet hoor. Onder geen beding.

En zeker niet waar Toet bij is.
groet
Bram

jos1

Bram

Dat laatste argument is en goeie. Daar kan ik me wel in vinden. Maar ik zal wel proberen er te zijn.

Groet

Jos1

toet

Ongelezen bericht door toet »

Dag jos .Ik ben er nog steeds er is alleen nog niets te melden.Ik denk zelf dat ik eerst bestookt wordt door incasso,s en na heel veel maanden dat er pas een deurwaarder aan te pas komt.Als het zo ver komt dan laat ik het hier weten zeker als ze grof gaan worden.De deurwaarder zal hier zeker welkom zijn.Het lijk me prettig als ik alles eens op mijn manier kan vertellen.Vergeet niet zij worden ook maar gestuurd het is hun werk.Het is nu een jaar geleden dat ik de schrik van me leven kreeg en er achter kwam wat legio me geflikt had.De eerste nachten kon ik er niet van slapen nooit schulden gehad en een niet geloven en begrijpen dat ik er zo in getrapt was.Het leven is veranderd ik ben veranderd zeker na het jaar 2000.Er sterven mensen en dieren onnodig.De bevolking in Irak ze zijn bang op zo,n vreselijke manier.Hoe kan ik klagen mijn familie is gezond het leven is mooi het is lente.Dat is wat ik de mensen mee wil geven.Laat je niet gek maken.Er zijn duizenden mensen die in de problemen zitten.Samen zijn we sterk.Betaal niet onnodig wat je kwijt ben moet je maar weer zien terug te krijgen.toet

rick

Ongelezen bericht door rick »

toet, bedankt, ik zag het juist even niet meer zitten vanavond. Het drong opeens tot me door dat ik toch (en al die anderen, ook niet te vergeten) al dat geld kwijt ben. Dat ik daar vanuit moet gaan. En jij liet even zien dat er meer is in het leven. indedaad, gezondheid is onbetaalbaar. En vrede en vrijheid ook. Ik ga een borrel nemen!

jos1

toet.

Ik wilde even weten of alles goed ging en dat gaat het dus. Mooi dat er voor jou nog leven is na Dexia.
We horen van je als het zoever is.

Groet

Joshua

Gesloten