Het valt mij op dat iedereen in het wilde weg meestal dezelfde vragen stelt. De paniek slaat ineens toe, lijkt wel.
"Mijn contract loopt af. Wat moet ik doen?"
Kijk nu eerst eens onder 'Belangrijke links en topics', vind je het dan niet, gebruik dan de zoekfunctie op deze site. Alles is al eens gezegd en geschreven. Je vindt hier echt wel iets wat je gebruiken kan.
Annet
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Topics zoeken
Re: Topics zoeken
Boven aan vindt u een zoekfunctie > Zoeken
Als u een advocaat zoekt tikt u in advocaat. Wilt u uw contract verlengen, dan verlengen intikken.
Helemaal boven aan vindt u de topic handige tips en topics. Vaak zult u van ervaren forumgangers geen info krijgen. Omdat die mensen al jaren het forum volgen. Had u zelf ook kunnen doen. Met flink lezen van de topics en met zoeken vindt u alle antwoorden.
Lees ze en veel plezier.
Als u een advocaat zoekt tikt u in advocaat. Wilt u uw contract verlengen, dan verlengen intikken.
Helemaal boven aan vindt u de topic handige tips en topics. Vaak zult u van ervaren forumgangers geen info krijgen. Omdat die mensen al jaren het forum volgen. Had u zelf ook kunnen doen. Met flink lezen van de topics en met zoeken vindt u alle antwoorden.
Lees ze en veel plezier.
Re: Topics zoeken
ook even omhoog