| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Triest gevoel in Den Haag
-
een vertwijfelde gedupeer
Triest gevoel in Den Haag
Ik voelde me sterk dankzij de forums en pay-back maar nu ik zag dat er maar een paar mensen op de been waren in Den Haag heb ik mij teruggetrokken uit de stoet. Ik dacht dat er zoveel gedupeerde mensen in Nederland waren!
Ik weet niet hoe ik dit nu verder aan moet pakken....schikken en je verlies voor lief nemen of niet schikken en de kans lopen dat deze onzin nog 10 jaar door blijft lopen.
Het is natuurlijk zo dat als DEXIA ´´failliet`` gaat dat we allemaal naar ons geld kunnen fluiten en daar ben ik heel bang voor als we misschien over een jaar of 10 ons gelijk gaan krijgen. Ik ben nu 32 en heb gewoon geen zin meer in gezeik to mijn 42e.
Ik weet niet hoe ik dit nu verder aan moet pakken....schikken en je verlies voor lief nemen of niet schikken en de kans lopen dat deze onzin nog 10 jaar door blijft lopen.
Het is natuurlijk zo dat als DEXIA ´´failliet`` gaat dat we allemaal naar ons geld kunnen fluiten en daar ben ik heel bang voor als we misschien over een jaar of 10 ons gelijk gaan krijgen. Ik ben nu 32 en heb gewoon geen zin meer in gezeik to mijn 42e.
-
Sjaak
Re: Triest gevoel in Den Haag
Gewoon de weg van je hart volgen trouwens 42 is niet oud. Als je betaalt weet je zeker, dat het geld weg is.
-
Sara Etty
Nee Sjaak 42 is niet oud maar 10 jaar je bezorgd maken is wel lang!!
-
Ragrin
Beste vertwijfelde gedupeerde, we hebben nog best een weg te gaan, soms zie ik het ook even niet meer zogoed allemaal hoe het verder moet, Ik was ook in Den haag en maakte trots een fotoserie waarik nu een website over maak. Natuurlijk waren erhelaas weinig mensen, triest, triest, triest, om welke oorzaak dan ook maar.
Laten we kracht putten uit elkaar, kunnen we het niet juridisch, laten we het dan spiritueel doen. Het recht zal zegevieren tenslotte. En wie zegt dat het tien jaar moet duren allemaal? Nu bemoeid de politiek zich er weer mee, en straks is RADAR weer aan het uitzenden over ons etc. etc. Ook ik wordt regelmatig doodmoe wakker 's ochtends, en sta dan op met een gevoel dat het allemaal een kwade droom was, het kan toch niet waar zijn!!!!
Overigens is allende relatief. Zaten we nu in Irak, leden we ook, aan andere zaken. Kom op, Kop op, we gaan door hoor!!! Ragrin
Laten we kracht putten uit elkaar, kunnen we het niet juridisch, laten we het dan spiritueel doen. Het recht zal zegevieren tenslotte. En wie zegt dat het tien jaar moet duren allemaal? Nu bemoeid de politiek zich er weer mee, en straks is RADAR weer aan het uitzenden over ons etc. etc. Ook ik wordt regelmatig doodmoe wakker 's ochtends, en sta dan op met een gevoel dat het allemaal een kwade droom was, het kan toch niet waar zijn!!!!
Overigens is allende relatief. Zaten we nu in Irak, leden we ook, aan andere zaken. Kom op, Kop op, we gaan door hoor!!! Ragrin
-
learner
Beste vertwijfelde,
Dat de situatie en de manier waarop de banken ons behandelen bedroevend en beneden alle peil is mag duidelijk zijn...
Maar er is woensdag zeer veel meer bereikt dan menigeen durfde dromen...
Dit heb je jammergenoeg gemist door je terug te trekken.
Had maar, hoe kort dan ook, met iemand gepraat...
De toch niet zo weinig mensen die je zag vormen de top van de ijsberg... (het gaat niet om de grootheid van de groep, maar om de grootsheid. m.a.w. de kwaliteit! en die was opperbest...)
Had maar gebleven...
Dan had je je, zekers te weten, een stuk beter gevoeld...
Heus, de kentering is begonnen...
Houd moed,
Groeten, learner...
Dat de situatie en de manier waarop de banken ons behandelen bedroevend en beneden alle peil is mag duidelijk zijn...
Maar er is woensdag zeer veel meer bereikt dan menigeen durfde dromen...
Dit heb je jammergenoeg gemist door je terug te trekken.
Had maar, hoe kort dan ook, met iemand gepraat...
De toch niet zo weinig mensen die je zag vormen de top van de ijsberg... (het gaat niet om de grootheid van de groep, maar om de grootsheid. m.a.w. de kwaliteit! en die was opperbest...)
Had maar gebleven...
Dan had je je, zekers te weten, een stuk beter gevoeld...
Heus, de kentering is begonnen...
Houd moed,
Groeten, learner...
-
jaap
Hey. Sjaak, ouwe reus..........
ik ben 58
en dacht eerder met werken te kunnen stoppen.....
zo was me voorgehouden.....
nu zit ik als alles tegen zit nog tot aan mn dood met een extra schuld en torenhoge maandlasten....
Maar ze hebben me nog lang niet verslagen, ik heb nog steeds
moed en zie het als een uitdaging het van Dexia te winnen,
het recht moet zegevieren, dit kunnen ze niet maken, hoe lang het ook gaat duren...
Sterkte, jaap.
ik ben 58
en dacht eerder met werken te kunnen stoppen.....
zo was me voorgehouden.....
nu zit ik als alles tegen zit nog tot aan mn dood met een extra schuld en torenhoge maandlasten....
Maar ze hebben me nog lang niet verslagen, ik heb nog steeds
moed en zie het als een uitdaging het van Dexia te winnen,
het recht moet zegevieren, dit kunnen ze niet maken, hoe lang het ook gaat duren...
Sterkte, jaap.
-
Pieter
Vertwijfelde gedupeerde,
10, 100, 1000, 10000 of meer. Wat zeggen aantallen.
Breda, Amsterdam, Den Haag = Gerrit Zalm wil een arbitrage commisie nadat Kant SP, Heemskerk PVDA, Groenlinks, D66, LPF (als blad om de boom omgedraaid)om een oplossing gevraagd (Bijna geeist)heeft. CDA en VDD waren terughoudend.
Zoals learner al zegt; Het gaat niet om de massale groep maar om de kwaliteit en de boodschap die men uitdracht.
Mvg Pieter
10, 100, 1000, 10000 of meer. Wat zeggen aantallen.
Breda, Amsterdam, Den Haag = Gerrit Zalm wil een arbitrage commisie nadat Kant SP, Heemskerk PVDA, Groenlinks, D66, LPF (als blad om de boom omgedraaid)om een oplossing gevraagd (Bijna geeist)heeft. CDA en VDD waren terughoudend.
Zoals learner al zegt; Het gaat niet om de massale groep maar om de kwaliteit en de boodschap die men uitdracht.
Mvg Pieter
-
john
Is er afgelopen woensdag nog gesproken over de eegaleasezaak??
Gr. John
Gr. John
-
Margriet
Pieter dat de LPF [als een blad aan en boom is omgedraaid],kan weleens te wijten zijn dat ze de vele email's en vragen wel DEGELIJK ter harte nemen, Mijn zoon en ik hebben regelmatig een PRETTIG onderhoud gehad.Groeten Margriet.
-
Anita
Jongens,
Ik vind ook het aantal wat er aanwezig was niet belangrijk, het is fijn dat er meer mensen zouden komen, maar iedereen zal zijn eigen reden wel hebben om er niet bij aanwezig te zijn. Schaamte om het aan anderen te vertellen? Of aan je baas zeggen dat je gaat demonstreren? Het maakt allemaal niet uit, ze zullen in gedachten toch bij ons geweest zijn hoop ik.
Maar wat er uit kwam bij de tweede kamer had ik in mijn stoutste dromen niet kunnen dromen, heerlijk zoals Agnes Kant voor ons opkwam en de rest toch een beetje aan onze kant kreeg. Na het debat heeft ze zelfs de tijd genomen om even met ons te spreken. Ik hoop dat het volgende week ook zo goed gaat.
Maar om terug te gaan naar het kleine groepje, we hebben als kleine groep toch een hele boel bereikt. En vertwijfelde gedupeerde, het is jammer dat je er uit gegaan bent, ik denk dat je me wel gezien hebt, ik heb die flyers uitgedeeld, en alle nieuwe mensen kregen er eentje.
Ik hoop dat je een volgende keer iets positiever er over bent. Weet je, je kunt alles positief en negatief bekijken, ik probeer in mijn situatie de boel ook maar positief te benaderen, anders blijf je nergens.
Als je er gebleven was, had je ook vast met andere gedupeerden gesproken en had je je niet zo alleen en verloren gevoeld.
Maar ik hoop je een keertje te spreken en te zien op een (misschien) volgende demonstratie.
Anita
Ik vind ook het aantal wat er aanwezig was niet belangrijk, het is fijn dat er meer mensen zouden komen, maar iedereen zal zijn eigen reden wel hebben om er niet bij aanwezig te zijn. Schaamte om het aan anderen te vertellen? Of aan je baas zeggen dat je gaat demonstreren? Het maakt allemaal niet uit, ze zullen in gedachten toch bij ons geweest zijn hoop ik.
Maar wat er uit kwam bij de tweede kamer had ik in mijn stoutste dromen niet kunnen dromen, heerlijk zoals Agnes Kant voor ons opkwam en de rest toch een beetje aan onze kant kreeg. Na het debat heeft ze zelfs de tijd genomen om even met ons te spreken. Ik hoop dat het volgende week ook zo goed gaat.
Maar om terug te gaan naar het kleine groepje, we hebben als kleine groep toch een hele boel bereikt. En vertwijfelde gedupeerde, het is jammer dat je er uit gegaan bent, ik denk dat je me wel gezien hebt, ik heb die flyers uitgedeeld, en alle nieuwe mensen kregen er eentje.
Ik hoop dat je een volgende keer iets positiever er over bent. Weet je, je kunt alles positief en negatief bekijken, ik probeer in mijn situatie de boel ook maar positief te benaderen, anders blijf je nergens.
Als je er gebleven was, had je ook vast met andere gedupeerden gesproken en had je je niet zo alleen en verloren gevoeld.
Maar ik hoop je een keertje te spreken en te zien op een (misschien) volgende demonstratie.
Anita
-
Margriet
Anita ik heb de copie inmiddels gecopierd en aan bekenden gegeven die er nu niet bij konden zijn,heb ik gelijk een beeld nu ik weet dat jij dat was bij de naam Anita,ik was samen met mijn man,hij had dat beschreven Tshirt aan en ik had dat hartvormige bord gemaakt.Groeten Margriet.
-
Anita
hoi Margriet,
Leuk, nu weet ik ook wie er bij deze naam hoort!!
Mooi dat je het gecopieerd hebt. En ik denk tot de volgende demonstratie.
Groetjes Anita
Leuk, nu weet ik ook wie er bij deze naam hoort!!
Mooi dat je het gecopieerd hebt. En ik denk tot de volgende demonstratie.
Groetjes Anita
-
P.van Straaten
De demonstratie's hebben hun werk nu gedaan.
De politiek is er mee bezig.
Meer kan je niet verwachten.
De problematiek is voor de zomer van 2004 opgelost.
Read my lips!
De politiek is er mee bezig.
Meer kan je niet verwachten.
De problematiek is voor de zomer van 2004 opgelost.
Read my lips!
-
B Suikerbuik
Nou daar gaan we dan, DenHaag is aan het werk voor ons dus we kunnen iets rustiger gaan slapen.
De Haagse trein loopt voor ons en die lost het probleem op, misschien niet helemaal maar toch wel ver denk ik.
Het optreden van Gerrit Zalm vind ik daadkrachtig en hoopvol dus we moeten moed houden.
NIET TEKENEN, NIET BETALEN EN JE NIET BANG LATEN MAKEN DOOR DEXIA.
Hoofd koelhouden en de toekomst weer een kans geven.
Dit heeft elke demonstrant die in Breda, Amsterdan en Den Haag was voor jullie gedaan, een kleine groep die veel heeft bereikt.
Ook de paybackgroep heeft laten zien dat een kleine groep veel meer kan dan men denkt.
EEN GROTE INZET EN VERTROUWEN DOET MEER DAN EEN ZWIJGENDE MEERDERHEID DIE VLOEKT OP EEN FORUM VANACHTER EEN COMPUTERSCHERM.
De Haagse trein loopt voor ons en die lost het probleem op, misschien niet helemaal maar toch wel ver denk ik.
Het optreden van Gerrit Zalm vind ik daadkrachtig en hoopvol dus we moeten moed houden.
NIET TEKENEN, NIET BETALEN EN JE NIET BANG LATEN MAKEN DOOR DEXIA.
Hoofd koelhouden en de toekomst weer een kans geven.
Dit heeft elke demonstrant die in Breda, Amsterdan en Den Haag was voor jullie gedaan, een kleine groep die veel heeft bereikt.
Ook de paybackgroep heeft laten zien dat een kleine groep veel meer kan dan men denkt.
EEN GROTE INZET EN VERTROUWEN DOET MEER DAN EEN ZWIJGENDE MEERDERHEID DIE VLOEKT OP EEN FORUM VANACHTER EEN COMPUTERSCHERM.
-
Jan-Willem
Een ieder heeft recht op een mening ,dus mensen die willen demonstreren doen dat gewoon. Anderen doen het vanachter hun PC. Moet een ieder voor zich uitmaken.
Prettige dag nog.
J-W
Prettige dag nog.
J-W