LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Triple Effect

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Worco

Triple Effect

Ongelezen bericht door Worco »

Wie o wie heeft er net zoals wij, en Triple Effect afgesloten via tussenpersoon De Herdt uit Zeewolde. Wij zijn namelijk van mening dat het e.e.a. op een oneerlijke manier gegaan is.
Graag komen wij met mensen in contact die hetzelfde is overkomen, samen staan we sterker toch?

M.vr.gr. Groet
Worco

el

Re: Triple Effect

Ongelezen bericht door el »

Worco, die mening heb ik ook, ik heb ze alleen via een andere oplichter afgesloten

Worco

Ik inmiddels wel begrepen dat zij voor, of Spaarselect, of Spaaradvies zaken hebben gedaan. Misschien is dat een aanknopingspunt.

Worco

ger

Ongelezen bericht door ger »

Worco,
Ik heb ook een Tripple effect, maar via Adviesbureau v.d. Fliert uit Veenendaal.
Waarschijnlijk hetzelfde verhaal. Gouden beloftes, geen folders cq. brochures gehad, de woorden "rente" en "restschuld" zijn niet eens gevallen.
Slechts geinteresseerd in provisie en voor de rest vinden ze alles best. Tuig van de richel.

Worco

Misschien is het toch een goed plan om eens te inventariseren hoeveel mensen nu via een tussen persoon een Triple Effect hebben afgesloten. Nogmaals ik denk namelijk dat we samen sterker staan, zeker als het om dit soort verkoop methodes gaat. Dus kom reageer als je een Triple Effect hebt afgesloten via een tussen persoon. Wie weet wat hier nog uit voort komt

janno

Ongelezen bericht door janno »

Meld me maar al te graag want ik voel me ook heel flink genomen met dat rottige Triple Effect, in mijn geval nog wel speciaal voor het onderwijs, en wel via PMA consultancy, zie ook de gelijknamige topic.

Hans1

Ongelezen bericht door Hans1 »

Ons TripleEffect is afgesloten via PMA-consultancy.
Voor meer informatie: www.pma.info

Gesloten