Triple Effect van Bank Labouchere"
Een jaar geleden hebben wij te goeder trouw bij onze tussenpersoon het product Triple Effect bij Bank Labouchere afgesloten. Ons is nooit duidelijk gemaakt welk risico wij zouden lopen, we hebben alleen een folder gehad waar in alles mooi verwoord stond, behalve de risico’s. Helaas zijn wij er inmiddels achter dat het hier om een soort aandelenlease gaat. Na wat telefoontjes gepleegd te hebben is ons nu duidelijk geworden dat wij al voor 30.000 euro in het rood staan, en dit met nog 1,5 jaar voor de boeg. Totaal overrompeld door dit slechte nieuws zijn wij op zoek naar mensen die ook dit product hebben en in hetzelfde schuitje zitten. Verder staan wij open voor tips of suggesties, en zijn zelfs bereid een gezamenlijk proces aan te gaan, zowel tegen de tussen persoon De Herdt uit Zeewolde, als tegen de Bank Labouchere. Wie kent deze tussen persoon nog meer, en wie is bereid de krachten te bundelen.
Een gedupeerde van Triple Effect
PS het mailadres klopt niet!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Triple Effect
Re: Triple Effect
Onder de post PROCES heb ik aangeboden iemand te sponsoren die een proces wil starten.
Indien u serieus bent, verzoek ik u mij te mailen.
albert.
Indien u serieus bent, verzoek ik u mij te mailen.
albert.
Goedemiddag,
Ik neem aan dat dit bericht door een persoon 2 maal geplaatst is rara ik heb 2 reacties per e-mail ontvangen. Indien de echte schrijver zich nogmaals wilt aanmelden voor 15-uur neem ik contact op. Zo niet dan reageer ik niet meer.
albert
Ik neem aan dat dit bericht door een persoon 2 maal geplaatst is rara ik heb 2 reacties per e-mail ontvangen. Indien de echte schrijver zich nogmaals wilt aanmelden voor 15-uur neem ik contact op. Zo niet dan reageer ik niet meer.
albert
Ben zeker serieuze, maar wil toch niet zomaar mijn mailadres op deze site zetten.
Ik ben dan ook op zoek naar lotgenoten die ook met een Triple Effect in hun maag zitten.
Misschien ook bij dezelfde tussen persoon, en net zoals ik ook nooit van de nadelen op de hoogte zijn gebracht, en ook nooit een kopie van het originele getekende contract hebben gehad. Kom op mensen reageer, samen staan we sterker.
Gedupeerde Triple Effect.
Ik ben dan ook op zoek naar lotgenoten die ook met een Triple Effect in hun maag zitten.
Misschien ook bij dezelfde tussen persoon, en net zoals ik ook nooit van de nadelen op de hoogte zijn gebracht, en ook nooit een kopie van het originele getekende contract hebben gehad. Kom op mensen reageer, samen staan we sterker.
Gedupeerde Triple Effect.
Beste Worco worco,
Ik zet mijn e-mail adres toch ook op deze site. Uiteraard heb ik nu jouw hotmail.com adres.
Op zo'n manier ga ik niet verder.
Albert
Ik zet mijn e-mail adres toch ook op deze site. Uiteraard heb ik nu jouw hotmail.com adres.
Op zo'n manier ga ik niet verder.
Albert
Beste Albert,
Heb geen idee wat jij voor ons kan betekenen, laat uitstaan wie jij bent, dus vandaar die omzichtigheid. Moet wel eerlijk bekennen dat ik jou betrokkenheid zeer opprijs stel, maar het is nog maar de vraag hoe jij ons behulpzaam kan zijn. Daarnaast roep ik nogmaals al de personen op die ook een Triple Effect aandelenlease hebben afgesloten zich hier kenbaar te maken, zodat wij over voldoende informatie kunnen beschikken.
Alvast bedankt
Worco
Heb geen idee wat jij voor ons kan betekenen, laat uitstaan wie jij bent, dus vandaar die omzichtigheid. Moet wel eerlijk bekennen dat ik jou betrokkenheid zeer opprijs stel, maar het is nog maar de vraag hoe jij ons behulpzaam kan zijn. Daarnaast roep ik nogmaals al de personen op die ook een Triple Effect aandelenlease hebben afgesloten zich hier kenbaar te maken, zodat wij over voldoende informatie kunnen beschikken.
Alvast bedankt
Worco