LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Triple Effect van Bank Labouchere

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
gedupeerde van Triple Eff

Triple Effect van Bank Labouchere

Ongelezen bericht door gedupeerde van Triple Eff »

Een jaar geleden hebben wij te goeder trouw bij onze tussenpersoon het product Triple Effect bij Bank Labouchere afgesloten. Ons is nooit duidelijk gemaakt welk risico wij zouden lopen, we hebben alleen een folder gehad waar in alles mooi verwoord stond, behalve de risico’s. Helaas zijn wij er inmiddels achter dat het hier om een soort aandelenlease gaat. Na wat telefoontjes gepleegd te hebben is ons nu duidelijk geworden dat wij al voor 30.000 euro in het rood staan, en dit met nog 1,5 jaar voor de boeg. Totaal overrompeld door dit slechte nieuws zijn wij op zoek naar mensen die ook dit product hebben en in hetzelfde schuitje zitten. Verder staan wij open voor tips of suggesties, en zijn zelfs bereid een gezamenlijk proces aan te gaan, zowel tegen de tussen persoon De Herdt uit Zeewolde, als tegen de Bank Labouchere. Wie kent deze tussen persoon nog meer, en wie is bereid de krachten te bundelen.

Een gedupeerde van Triple Effect

PS het mailadres klopt niet!!!!

gijs

Re: Triple Effect van Bank Labouchere

Ongelezen bericht door gijs »

Wat zwam je nou wat denk je wat wij zijn gelukswinnaars ?

Waarom geef je een fakeadres op Meisje???????

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Gijs, zo ga je niet met gedupeerde om. Als je niks anders te
melden heb dan dit, reageer dan niet!

L. Blok

Joop

Ongelezen bericht door Joop »

Triple effect is dezelfde constructie als de winstverdriedubbelaar van LL. Deze (nr. 20.654) is bij de Overheid, zorg en onderwijs verspreid door PMA consultancy B.V. en verspreid met de salarisstroken (groffe verkoop methode)
Hierin (de folder)wordt zelfs van een minimale koersstijging van 6% uitgegaan waarbij het rendement dan minus 6.3% is.
In de folder staat wel vermeldt dat als na de looptijd van drie jaar uw aandelen minder waard zijn dan bij aankoop u dan het verschil moet bijbetalen.
Onder de kop "Let op!" staat toch echt duidelijk vermeld dat het om geleend geld gaat!

Bij nog 1 1/2 jaar te gaan zou ik me nu nog niet opwinden, de prognoses duiden aan dat er in de tweede helft van 2003 een economische verbetering verwacht wordt. De gedupeerden zijn de mensen die al weten wat ze moeten bijbetalen en de mensen van wie de lease binnenkort afloopt. Met een maandbetaling van fl 250,-- (€113,--)sta ik momenteel op fl. 30.000,-- in de min.
Ik moet beslissen in April, in Mei loopt hij af. Het is zeer zeker belangrijk dat u zich momenteel bewust bent van wat er gaande is. Ik deel uw mening dan ook deels, maar dan alleen op gebied van overmatig possitieve informatieverstrekking. La Bouchere is niet meer, maar opgegaan in Dexia. Ook LL zit onder die vlag. We praten echt over hetzelfde product, allen met een andere naam. U bevindt zich dus op het juiste forum waar u veel, heel veel gedupeerden kunt vinden en ook soms gedurfde acties die zij ondernemen om onder het wangedrag van deze productverkopers uit te komen.
Groet,

Joop
PS mailadres klopt.

Worco

Ongelezen bericht door Worco »

Het lijkt me trouwens logies dat ik een kopie van het getekenden contract had moeten hebben, zijn er nog meer mensen die dat missen? En Joop nog bedankt voor je duidelijke uitleg, en sterkte en succes met je keuze streks!

M.vr.gr. Worco

Joop

Ongelezen bericht door Joop »

Allen,
Bij het tekenen van een dergelijk contract worden twee, dus 2, contracten ter ondertekening aangeboden. Deze behoren ondertekent te zijn door de aanbieder. De lessee tekent beide contracten waarna er één, dus 1, bij de lessee blijft en de ander naar de aanbieder wordt geretourneert. Indien men per ongeluk beide retourneert ben je je contract kwijt.

Groet, Joop

toetje

Ongelezen bericht door toetje »

Dat was het eerste wat ik gevraagd hebt aan legio of zij een kopie wilde opsturen van mijn contract.Aangezien de eerste al weer vijf jaar geleden was .En volgens radar er twee moesten tekenen wat ik niet meer zeker wist.Van allebei de contracten een kopie gekregen nog aangetekend ook .Dus daar doen ze niet moeilijk over.Toet

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Gijs,

Dat is geen reactie van mij. Gedraag je eens een keer niet zo schijnheilig. Achter dit forum om heb je gewoon met me gemaild en heb je wat harde opmerkingen geplaatst over L. Blok, toet, Joop en een aantal anderen en nu probeer je weer in de gratie te komen bij ze. Als je niets zinnigs te zeggen hebt blijf dan weg. Doe ik ook.

m. santegoets

Ongelezen bericht door m. santegoets »

Gijs, Gijs Gijs

Wat ben jij een gluiperd.
Ik zat er dus niet zo heel ver naast

groet
Revo

Babs

Ongelezen bericht door Babs »

Gijs

Vuile vieze hondekop sodemieter gauw op van dit forum.
Anders trek ik je kop van je romp!!!

Babs

Ben

Ongelezen bericht door Ben »

Meisje,

Was jij het niet die schreef toet ik weet wel dat jij het bent.

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Volgens mij is Meisje , Seisje of Gijs zelf. Zielig

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Ik ben maar een nitwit hoor, heb geen verstand van aandelenlease......maar ik denk dat een profiteffect een looptijd heeft van maximaal 10 jaar echter indien de gemiddelde winst van een profiteffect de eerste 3 jaar boven de 6 procent kwam je jaar 4 tot en met 10 niet meer hoefde te betalen, met andere woorden, 100% korting op de rente. Bij minder rendement krijg je minder korting en betaal je dus nog een inleg per maand.
Maar goed, ik weet niets....heb er geen verstand van.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Allen,

Over één ding zijn we het waarschijnlijk eens, als we op bo-
staande wijze door blijven gaan, dan kunnen we alles vermoe-delijk wel vergeten want Legio/Dexia is dan de lachende derde. Laten we ons nu weer met het inhoudelijke van zaak bezighouden namelijk met argumenten trachten te bewijzen dat Legio onjuist gehandeld heeft. Jammer dat de Stichting ondanks vele pogingen toch nog steeds zwijgt.

m.v.g

L. Blok

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Ben,

Ja dat schreef ik inderdaad. Toen ging ik nog af op aanwijzingen van mensen op dit forum waarvan ik dacht dat ik van op aan kon, zoals Gijs.
Maar een heleboel mensen hier zijn niet wie ze lijken of zijn. Ik ben 2 weken weggeweest en nu word Jean, waar je toen geen slecht woord over mocht zeggen van bepaalde personen, door diezelfde personen weer aangepakt (niet geheel onterecht overigens).

En Jan(neke): Nee ik ben niet Gijsje of sijsje of pietje of wie dan ook.

En dan nu alsjeblieft terug naar het onderwerp.

Gesloten