Beste gedupeerden,
Ik heb zelf in oktober 2000 (toen de aandelen nog torenhoog stonden) ingestapt met tripple effect voor onderwijs van Labouche (aangeraden door PMA). Aandelen zijn Ahold, ING en ABN-Amro. Inleg toen f.150,- (nu €69,- aan leaserente). De aandelen dalen nu denk ik ongeveer onder de 50% van de aankoopwaarde. Hoe kan ik nu weten hoeveel mijn schuld waarschijnlijk gaat worden? Is het meer of minder dan €10.000,-?. Zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben? Bij www.legio.nu schijn je het te kunnen bereken, alleen staat daar niet deze constructie bij. De gegevens die je elk jaar krijgt van Labouche begrijp ik niets van. Kan iemand mij vertellen hoe je de schuld nu uitrekend?
Hart.gt.
Martijn
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tripple effect / hoeveel verloren?
Re: Tripple effect / hoeveel verloren?
Pak een rekenmachine, een krant en je contract, trek de huidige koers af van de aankoopkoers in je contract, vermenigvuldig dit met het aantal aandelen, let op dat de aandelen ING gesplitst zijn, dus die evnetueel met twee vermenigvuldigen maar de aankoop koers niet, tel op en je weet je verlies.
Sterkte
Jos.
Sterkte
Jos.
Bedankt Jos voor reactie. Maar bij mij is het zo dat er in totaal 3x geklikt wordt. Dat betekend toch dat je dan 3x iets moet uitrekenen? De eerste klik was minder schrijnend dan de 2e klik (de derde moet nog komen).
Kun je ergens koersinformatie opvragen van een bepaalde dag (de dagen dat mijn aandelen geklikt werden).
Groeten
Martin
Kun je ergens koersinformatie opvragen van een bepaalde dag (de dagen dat mijn aandelen geklikt werden).
Groeten
Martin
Vraag maar gewoon een proforma afkoopbrief aan, weet je excact waar je aan toe bent
Sorry Jean, maar wat houdt dan in? En waar kan je dat aanvragen?
Martin: heel eenvoudig: stuur een brief of een fax met je verzoek naar labouchere met je contractnr en naam en zij sturen je de pro-forma brief kosteloos toe.
Je bent tot niets verplicht met deze aanvraag.
Je bent tot niets verplicht met deze aanvraag.