LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tripple effect met geleend geld.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
G.Mos

Tripple effect met geleend geld.

Ongelezen bericht door G.Mos »

Gaarne advies:

-Ik heb 6.200.00 gulden vooruit betaald aan LaBouchere voor 3 jaar en ik dreig ook een restschuld bij Dexia over te houden van Euro 10,000.00
Ik ben niet van plan om die Dexia restschuld te betalen, maar onder dat geleende bedrag van F 6,200.00 (bij IDM)kom ik waarschijnlijk niet uit????
Of maakt dat ook deel uit van de procedure bij Stichting Lease verlies?

-Wat ik niet goed begrijp is: als ik het Dexia aanbodformulier terugstuur met "Nee" als reactie, behoud ik dan wel het recht op gerechtelijke stappen?

Bedankt.

Bob

Re: Tripple effect met geleend geld.

Ongelezen bericht door Bob »

Ik weet niet of het verstandig is voor mensen die niet op het aanbod ingaan om het aanbod getekend met 'nee' retour te zenden. Ik stuur helemaal niets terug en ben ook niet van plan mijn restschuld te betalen. (contract loopt december af met een schuld van zo'n € 30.000,-) Groeten Bob

Yvonne

Ongelezen bericht door Yvonne »

Het Dexia-aanbod is niet aangetekend met ontvangstbevestiging verstuurd door Dexia en kan dus als niet verzonden beschouwd worden.
Niet reageren is verstandiger.

Yvonne

Ongelezen bericht door Yvonne »

Het bedrag waar jij het over hebt, G. Mos is de aanbetaling en die probeert d Stichting ook terug te draaien.
Het is aan de rechter in hoeverre de boel ook daadwerkelijk teruggedraaid kan worden.
Mogelijk gaat de rechter middelen.
In ieder geval heeft aanmelden bij de Stichting wel degelijk zin. Die 45 Euro inschrijfgeld wegen niet op tegen het grote verlies.
Heb je ook aan Stichting Eegalease gedacht als dit op jou van toepassing is?

Gesloten