LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tussen persoon als getuigen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes

tussen persoon als getuigen?

Ongelezen bericht door croosjes »

niet om een gift gaat, zal de overeenkomst van effectenlease dus niet vernietigbaar zijn als de lessor te goeder trouw was bij het aangaan van de overeenkomst. Het antwoord op de vraag of de lessor te goeder trouw was, zal afhangen van de concrete omstandigheden van het geval. Gezien de strekking van de eis van toestemming van de andere echtgenoot, die beoogt de andere echtgenoot te beschermen,93 zal de verkoper naar onze mening in ieder geval moeten onderzoeken of de koper gehuwd is en, zo ja, of de andere echtgenoot toestemming voor de overeenkomst heeft verleend. Volgens de memorie van antwoord bij het ontwerp van de Invoeringswet Boek 1 nieuw BW ontbreekt goede trouw in de zin der wet bij de wederpartij van de handelende gehuwde indien hij diens onbevoegdheid had behoren te kennen door een naar de bevoegdheid ingesteld

ALLEMAAL,luister is het zo in de tekst hierboven genoemde:
als u thuis een tussenpersoon gehad heeft voor ondertekening van het contract,hij dan niet gezien heeft dat uw partner toestemming gaf.Doormiddel van woordelijke toezegging of een wenk van goedkeuring?enz.(dus tussenpersonen als getuigenis)

Ik hoor het wel wat jullie er van vinden.

Ikwaseenbeetjedom

Re: tussen persoon als getuigen?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ja hoor, een knipoog, een wenk, een knik.. dat heeft ie allemaal gezien... (een lange neus achter zijn rug) :lol: :lol: :lol:

Zeg croosjes, jij hebt toch 25 kwaliteitsadvocaten, waarom vraag je het niet aan één van hen? Ik heb zo mijn gedachte dat niet veel mensen hier op dit forum begrijpen wat jij nu weer bedoelt.

croosjes

Re: tussen persoon als getuigen?

Ongelezen bericht door croosjes »

jij begrijpt het toch ook of niet,het zijn de kleine dingen die het kunnen doen.:wink:

Gesloten