LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tussenpersonen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Madelief

tussenpersonen

Ongelezen bericht door Madelief »

beste gedupeerden,

Ik vraag me echt af of we niet gewoon die tussenpersonen kunnen aanklagen, want hun zijn toch degene die die verrotte pakketen aan ons hebben verkocht :roll: ,

Ik weet soms echt niet meer wat ik moet doen?

Gast

Re: tussenpersonen

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 13 May 2002 14:16 door talihsiz

--------------------------------------------------------------------------------

mei 2001 had ik een lening gezocht waarmee ik mijn bestaande lening kan aflossen en wat extra nodig voor andere dinges. Via vergelijkingen van lagere rentes via internet kwam ik bij postkrediet terecht. Telefonish heb ik mijn gegevens doorgegeven en toen ben ik uitgenodigd voor een afspraak bij hun op kantoor. Voor ons is voorgesteld een rentekrediet en daarbij een effectenlease pakket bij DSB bank voor f 25000,-. Ik had nog nooit van effectenlease gehoord. De mevrouw heeft mij gezegd, dat ik over 5 jaar een groot kapitaal zou opbouwen en mijn doorlopende krediet hiermee zal aflossen. Zij heeft mij ook gezegd dat ik het contract elke moment kan opzeggen. Zo heb ik ook mijn echtgenote wie nog geen Nederlands konde , uitgelegd. Toen hebben wij daar (dus binnen 1 uur) de contracten getekend. Hij heeft hem ook getekend dankzij mij.Algemene voorwaarden hebben we niet gelezen. Omdat zij heeft gezegd dat het niks speciaal instond. Wat ben ik dom geweest om die mens vertrouwen. Ik ging daar 25000 gulden te lenen en heb 50000 gulden geleend. Had ik niet eens in de gaten wat ik aan het doen ben. Begin januari dit jaar ondanks verlies van mijn aandelen wou ik tocht van dit contract af en de verlies wilde ik aan hun terugbetalen. Zo simpel is het niet!!! Omdat in de algemene vooorwaarden met de kleine letters stond toch iets welk zij ons niet gezegd heeft. "bij beendiging tussen de 1e etappe van 5 jaar kon ik een boete krijgen van 80% van de termijnen F 250 per maand tot het eind van contractuele looptijd!!" Dat betekend 48x250= 9600+verlies 4000,-+3000(wat ik tot heden betaald heb). Dit allemaal bijelkaar f 16600. Er kan nog bij komen aan- en verkoopkosten aandelen. Dus kun je eigenlijk nooit tussentijds afzeggen hoewel zij had gezegd " elke moment kun je verkopen" Wat moet ik nu doen. afwachten totdat mijn contract afloop. Is zo een boete wettelijk!!!
Ik wou ooit de mevrouw spreken en hebben ze mij dus niet verbonden met haar. kan iemand mij hierover een advies geven!!!!

gv

Ongelezen bericht door gv »

als ik dit verhaal lees krijg ik gewoon de kriebels, het is toch niet normaal dat zoiets in Nederland kan gebeuren, zo'n mensen die zulke leugens vertellen aan gewone mensen, moeten ze in een hokje zetten bij grote negers die 6 maanden geen s e x meer hebben gehad, kijken of ze zich dan ook eruit kunnen praten met leugens

m vr gr dv

Gast

Discriminatie dv van de ergste soort.

gv

Ongelezen bericht door gv »

je weet toch wat ik bedoel, en als ik iemand hiermee kwetst, dan sorry, het kan trouwens ook als een compliment worden opgevat, als je begrijp wat ik bedoel,

m vr gr dv

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Je bedoelt dat negers zich niet in kunnen houden als het om sex gaat, en dat ze als ze droog staan iedereen verkrachten die bij ze in de buurt komt? (natuurlijk schrijf je over negers, over blanken denk je zoiets pervers niet).

Ben jij ranzig of gewoon rascistisch? Of is er iets anders met je mis? Of wordt je graag door negers verkracht?

Gast

die dv spoort niet helemaal.

Madelief

Ongelezen bericht door Madelief »

Ik begrijp precies wat je bedoelt, ik ben ook op zo'n manier belazert? Ik denk dat mijn geval nog erger is? Ik had een zogenaamde (goede) vriendin :twisted: die voor legio werkte in Den Haag. Ze benaderde mij, en vertelde dat ik maar 3 jaar elke maand 100 gulden moest betalen en daarna niets meer en dat ik ook nog elke maand dividend zou ontvangen. NOu ik zit nu met een schuld van 7000 euro, en die stomme vriendin heeft een geheimhoudingsverklaring getekend zodat haar schuld wordt kwijtgescholden omdat ze een ex-medewerkers is van dat klotebedrijf? Dus kortom: ze heeft me goed beduveld! Er is nooit sprake geweest van aandelen, rente, schuld, lening en risico etc..

dv

Ongelezen bericht door dv »

bah, wat zijn jullie toch kortzichtig, of hebben jullie geen gevoel voor humor, mij uitmaken voor racist, stelletje ******, owee als een blanke een keer grapjes maakt over een andere (en ik heb nog wel een net woord geschreven nl neger of is dat ook weer een scheldwoord), andersom mag alles, maar wij mogen niks schrijven of zeggen, en diegene die racist tegen mij zegt moet dat in mijn gezicht durven zeggen, dan is ie een flinke vent, stelletje zakken wassers

m vr gr dv

Harry 12

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Dat durf ik best moet ik wel weten waar je woont :roll:

Harry

dv

poststraat 23 ede wageningen

Harry 12

Dat kan helemaal niet want daar woon ik zelf :wink:

Harry

dv

ha ha ha, wat ben jij een grapjas, ""daar woon ik zelf"" ik lach me een breuk, :lol: :lol: :lol: :lol:

Harry 12

Ja of je ligt nu in een deuk achter je bureau :D :wink:

Harry

Hollander

Het was ook een beetje een doorzichtige grap dv, want de poststraat ligt in wageningen, en ede heeft daar niets mee te maken, dus we hadden je wel door.

Jouw grap dat negers iedereen pakken als ze een tijd geen sex hebben gehad vond ik trouwens ook niet leuk

Hans Ganders

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Koop morgen eens een scheldvisje .

Hans Ganders

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

To protect your account, you need to confirm your password

dv

beste hollander
die grap heeft helemaal niks te maken met negers die lange tijd geen sex hebben gehad, die dan iedereen pakken, als je goed nadenkt, waar staan negers vooral om bekend, om hun grote ......, valt nou het kwartje bij iedereen, het heeft bij mij niks met racisme te maken, jongens verder nadenken en niet direct een oordeel treffen over iemand, of mag je soms geen grapjes meer maken, als je het nu nog niet snapt leg ik het jullie nog wel een keer uit

m vr gr dv :lol: :lol: :lol:

Hollander

Hoi dv,

OK, ik zal er serieus op ingaan, en jij belooft dus dat je het nog een keer uit zal leggen.

1. Ik snap nog steeds niet wat de zin
negers die 6 maanden geen s e x meer hebben gehad
dan betekent? Bedoel je dat negers alleen een grote hebben na 6 maanden geen sex?

2. Waarom zouden we die tussenpersonen dan bij negers moeten zetten die 6 maanden geen sex hebben gehad? Wat gebeurt er dan?

Paramanaribootje

Ongelezen bericht door Paramanaribootje »

God schiep uit gouden korenaren
Groningers,Friezen en Drentenaren.

En uit het kaf en andere resten,
schiep hij de klungels uit het westen.

Gesloten