Het is prima dat nu via het medium televisie Dexia aan de kaak gesteld is. Helaas was de uitzending te oppervlakkig. Ik stel voor bij de TROS een vervolguitzending aan te vragen.
Wat zou ik graag anders zien:
-een duidelijker betoog van Leaseverlies
-ook aandacht voor Eegalease
-de financiële consequenties beter belichten, vooral de
de schrijnende gevallen (velen hebben meer dan 20.000 Euro
schuld)
-een betere uitleg van het "aanbod" van Dexia. Dat kwam
niet concreet genoeg uit de verf.
-meer aandacht voor de folders, want daar begint de mis-
leiding
-ex-medewerkers van Legio Lease met gewetensnood uinodigen
om hen te laten vertellen over de wanpraktijken van LL.
-weer een paar politici uitnodigen
-vooral die Bruneel niet vragen, want nu zijn wij het die
woord voeren (Bruneel komt toch niet als hij uitgenodigd
wordt).
-Meer aandacht voor de instructies die de "verkopers"
kregen.
-vul zelf maar meer in.
Wie ziet hier iets in.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tv-uitzending
-
JoopB
Re: tv-uitzending
Waarom zou er toch met geen woord over Eegalease zijn gesproken? Ik vind dat echt jammer. Wel wordt ingegaan op het niet betalen van de restschuld en de mogelijke gevolgen. Het is wel moeilijk als je thuis probeerd uit te leggen wat er allemaal loopt en er wordt vervolgens niet over gesproken. Dexia wist wel de zendtijd naar zich toe te trekken waardoor er erg weinig tijd overbleef voor gesprekken met gedupeerden. Eigenlijk ben ik niets wijzer geworden van de uitzending.
Joop
Joop
-
geert
Ja Jottem,
een avondvullende uitzending die alleen voor de gedupeerden van legio lease interessant is en niet voor de rest van Nederland...
een avondvullende uitzending die alleen voor de gedupeerden van legio lease interessant is en niet voor de rest van Nederland...
-
Ozzy
Een teleurstellende aflevering waarbij eigenlijk Bruneel het standpunt van Dexia -en die kennen we inmiddels wel-vertelde. Eindelijk ook het gezicht van L.Blok gezien. Zelf had ik graag puntgewijs alle voors en tegens en de consequenties van bepaalde acties kort belicht willen zien met een verwijzing naar een link naar een uitgebreidere juridische opstelling op papier / website gezien. Jammer, weer een gemiste kans om wat duidelijkheid te verschaffen. Oke, ik begrijp best wel dat SLV en/of juristen voorzichtig zullen zijn met hun uitleg want zij willen natuurlijk elke optie open houden opdat zoveel mogelijk gedupeerde geholpen kunnen worden.
-
Jo
ja WH, dit onderwerp kan niet genoeg belicht en
besproken worden.sterkte Jo
besproken worden.sterkte Jo