LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] twee honderd mensen
twee honderd mensen
Is er iemand die informatie wil geven waarom dexia hun tegemoet is gekomen en hoe en de reden.Er is toch wel iemand bij die dit forum gevolgd heeft en weet dat wij ook op nieuws wachten.Groetjes toet
Re: twee honderd mensen
Bestaan die mensen wel die dexia zogezegd geholpen heeft?Waarom hoor je niet wie dat zijn.Zelf zou ik als er nieuws was al hielp ik er maar een persoon mee het hier opschrijven.toet
Ik heb het ook allemaal gelezen maar ik heb een schuld van bijna 50000 euro niet misselijk zal ik maar zeggen als je nog nooit iets heb geleend in je leven(23 jaar).
Ik was niet eens instaat om een huis te kopen dus tja, ik weet niet
Ik was niet eens instaat om een huis te kopen dus tja, ik weet niet
Ik snap niet dat legio toen het zo verkeerd ging niet met de mensen zijn gaan praten.Al hadden ze maar gezegd als je ze nu verkoopt dan blijft de schade enigzins beperkt.Nee hoor door gaan terwijl de aandelen elke dag naar beneden zakken zelfs nu nog.Daarom corry denk ik dat jij zo,n groot bedrag moet betalen.Alhoe wel ik niet begrijp dat het bedrag zo hoog is.sterkte en ik hoop dat er voor jou snel een oplossing komt.groetjes toet
Ik vind dat de stichting
Ik vind dat de stichting Leaseverlies ons moet laten weten, hoe je het precies moet aanpakken om van Legio individueel je geld terug te krijgen c.q. van je schuld af te komen. Nu is het 200 mensen gelukt. Hoe hebben zij dat aangepakt? Momenteel wil Legio met mij 'n regeling treffen voor terugbetaling van m'n schuld, maar nu wacht ik hier liever nog even mee. Ik denk maar zo als ze eenmaal het geld van je binnen hebben, krijg je het echt niet zo makkelijk terug, nog afgezien van het risico dat Dexia failliet kan gaan, en dan dus niet kan terugbetalen. Groeten, Kitty
Ik vind dat de stichting Leaseverlies ons moet laten weten, hoe je het precies moet aanpakken om van Legio individueel je geld terug te krijgen c.q. van je schuld af te komen. Nu is het 200 mensen gelukt. Hoe hebben zij dat aangepakt? Momenteel wil Legio met mij 'n regeling treffen voor terugbetaling van m'n schuld, maar nu wacht ik hier liever nog even mee. Ik denk maar zo als ze eenmaal het geld van je binnen hebben, krijg je het echt niet zo makkelijk terug, nog afgezien van het risico dat Dexia failliet kan gaan, en dan dus niet kan terugbetalen. Groeten, Kitty
Ik heb Dexia per e-mail gevraagd o.a. over deze 200 mensen
en over de 3 uitspraken? van DSI maar tot nu toe reageerd
Dexia (nog) niet. Deze e-mail(s) heb ik op diverse manieren
naar Dexia gestuurd. Maar even afwachten of er wordt gerea-
geerd, zoniet dan moeten we Dexia maar gaan bombarderen met
e-mails. Zonder een verklaring van Dexia ga ik er vanuit dat
deze berichten een hoog "blufpoker" gehalte hebben.
groet,
L. Blok
en over de 3 uitspraken? van DSI maar tot nu toe reageerd
Dexia (nog) niet. Deze e-mail(s) heb ik op diverse manieren
naar Dexia gestuurd. Maar even afwachten of er wordt gerea-
geerd, zoniet dan moeten we Dexia maar gaan bombarderen met
e-mails. Zonder een verklaring van Dexia ga ik er vanuit dat
deze berichten een hoog "blufpoker" gehalte hebben.
groet,
L. Blok
Ik heb van horen zeggen dat het hier gaat om contracten afgesloten bij minderjarigen, maar of het waar is?
Nee .Volgens dexia gaat het om klanten die zelfstandig een klacht hebben ingediend bij hun.Omdat ze vinden dat ze verkeerd zijn voorgelicht.Volgens de woordvoerder hebben in totaalzo.n 4000 mensen dat gedaan.In de meeste gevallen is de klacht afgewezen.Een aantal klachten zijn nog in behandeling.Volgens de pagina dexia zijn ze bezorgd om de mensen die met grote schulden zijn blijven zitten.En bekijken ze voor een herziening van de contracten .Waarom de een wel en de ander niet vindt ik heel vreemd.Er heeft zich ook nog niemand gemeld die het geld terug heeft gekregen.toet
Helaas heb ik ook de afgelopen dag nog geen reactie mogen ontvangen op de e-mails die ik naar Dexia Nederland heb
gezonden. Het moederbedrijf van Legio voert kennelijk een
gelijke policy als Legio nl. niet reageren op, voor hun,
niet bevallige vragen. Dit vind ik onbegrijpelijk en een volledige minachting naar al de mensen die indertijd een
overeenkomst zijn aangegaan met Legio en vele nu met een
behoorlijke tot grote schuld zitten.
Blijkbaar wil Dexia de confontratie aan met de Stichting die
nu ruim 35.000 - en ik denk zelfs nu al tegen de 40.000 -
aanmeldingen heeft. Het zou de Stichting sieren om nu toch
eens wat duidelijker hun plannen bekend te maken in plaats
van allerlei persberichten op hun site te zetten want dat
gebeurd wel in dit forum.
m.v.g.
L. Blok
gezonden. Het moederbedrijf van Legio voert kennelijk een
gelijke policy als Legio nl. niet reageren op, voor hun,
niet bevallige vragen. Dit vind ik onbegrijpelijk en een volledige minachting naar al de mensen die indertijd een
overeenkomst zijn aangegaan met Legio en vele nu met een
behoorlijke tot grote schuld zitten.
Blijkbaar wil Dexia de confontratie aan met de Stichting die
nu ruim 35.000 - en ik denk zelfs nu al tegen de 40.000 -
aanmeldingen heeft. Het zou de Stichting sieren om nu toch
eens wat duidelijker hun plannen bekend te maken in plaats
van allerlei persberichten op hun site te zetten want dat
gebeurd wel in dit forum.
m.v.g.
L. Blok
Goede morgen,
Lees zojuist dat er wellicht meer duidelijkheid gaat komen over die schrijnende gevallen waar nu al een paar dagen spraken van is. Ik denk er het volgende over:
In al de brieven die ik als antwoord kreeg van Dexia stond dat ik me kon wenden tot de DSI, de burgelijke rechter en de stichting Leaseverlies.
Bij de DSI gebeurt niets want ik heb in Juni een klacht ingediend en daar wachten ze volgens mij op de onderhandelingen met de stichting.
De stichting daar weten we allemaal wel over mee te praten.
De Burgelijke rechter !!!! Wie weet daar nu iets over te vertellen hier op dit forum. Tja, van horen zeggen maar niemand heeft een zaak aangespannen bij een burgelijke rechter. Hoe kan dat nu?. Dat komt omdat iedereen weet dat dat heel veel geld kost. Geld dat de meeste van ons niet hebben.
Een ding weet ik zeker, er zijn mensen die al geruime tijd geleden bij de Burgelijk Rechter een zaak hebben aangespannen. Vermogende mensen die kosten wat het kost hun principes na willen leven, ze zijn immers bedrogen net als wij.
Voor dexia is het van hoogste belang om er met NUL uit te komen. Precedentwerkingen en Jurisprudentie zoveel mogelijk uit de weg ruimen.
Al die discussies over Artikel 88 bijvoorbeeld. Ze weten het al lang al hoe het zit, en als ik nu geld had dan ging ik naar de rechter. Mensen zoals ik zijn er ook met de middelen om er daadwerkelijk voor te gaan, dat weet ik zeker. Die kopen ze nu af om het klootjes volk TAM te houden. Ze hebben medelijden met niemand.
Alle zaken die aangespannen worden bij de rechter worden momenteel afgekocht. Dat denk ik...
Kort samengevat: De mensen die ze nu afkoppen zijn vermogende mensen !!!!
Lees zojuist dat er wellicht meer duidelijkheid gaat komen over die schrijnende gevallen waar nu al een paar dagen spraken van is. Ik denk er het volgende over:
In al de brieven die ik als antwoord kreeg van Dexia stond dat ik me kon wenden tot de DSI, de burgelijke rechter en de stichting Leaseverlies.
Bij de DSI gebeurt niets want ik heb in Juni een klacht ingediend en daar wachten ze volgens mij op de onderhandelingen met de stichting.
De stichting daar weten we allemaal wel over mee te praten.
De Burgelijke rechter !!!! Wie weet daar nu iets over te vertellen hier op dit forum. Tja, van horen zeggen maar niemand heeft een zaak aangespannen bij een burgelijke rechter. Hoe kan dat nu?. Dat komt omdat iedereen weet dat dat heel veel geld kost. Geld dat de meeste van ons niet hebben.
Een ding weet ik zeker, er zijn mensen die al geruime tijd geleden bij de Burgelijk Rechter een zaak hebben aangespannen. Vermogende mensen die kosten wat het kost hun principes na willen leven, ze zijn immers bedrogen net als wij.
Voor dexia is het van hoogste belang om er met NUL uit te komen. Precedentwerkingen en Jurisprudentie zoveel mogelijk uit de weg ruimen.
Al die discussies over Artikel 88 bijvoorbeeld. Ze weten het al lang al hoe het zit, en als ik nu geld had dan ging ik naar de rechter. Mensen zoals ik zijn er ook met de middelen om er daadwerkelijk voor te gaan, dat weet ik zeker. Die kopen ze nu af om het klootjes volk TAM te houden. Ze hebben medelijden met niemand.
Alle zaken die aangespannen worden bij de rechter worden momenteel afgekocht. Dat denk ik...
Kort samengevat: De mensen die ze nu afkoppen zijn vermogende mensen !!!!
Beste Jeroen,
Van Dexia had ik ook diverse schrijven ontvangen, waarin zij vrijmoedig verwijzen naar DSI, AMF, en Stichting LV. Hetgeen ik trouwens ook gedaan heb.Ik vermoed, dat deze Dexia sterk staat, respecteert niemand of niks en uitdagend arrogant klaar staat met een zekere evidentie om DSI, AFM en Rechters onder de voeten te lopen.
Alleen maar, bij de bedreiging om mensen op straat te gooien, zullen bovengenoemde instanties diep nadenken en misschien als een slappe doek plooien.
Dikwijls heb het gevoel, dat het vrijspel van heel dit scenario van bovenuit komt in het kader en ten bate van Universiteiten en Ondernemingen die in geldnood verkeren.
Want dit is een krak op klare daglicht. Wij werden gewoon fondsen in de handen gedrukt, die nooit één centime zullen opbrengen ook niet binnen 10 jaar, maar ten alle tijde zwaar beneden hun aanschafwaarde zullen blijven! Inmiddels is dit wél puur knevelarij!
Ik heb wel een klein beetje hoop op de Stichting LV, echter indien ik terugkijk op al die geheimhoudingen, heb ik een raar gevoel, dat deze Stichting géén onderscheid maakt tussen onderhandelen met een schootpoesje of een slang-hyena: een perfecte bloedzuiger. Het kan ook zo zijn, dat de Stichting schort aan stootkracht of heeft Mr. Schonewille misschien niet té hoog gegrepen ???
Wij zullen zien!!!!
M.vr.gr.
Van Dexia had ik ook diverse schrijven ontvangen, waarin zij vrijmoedig verwijzen naar DSI, AMF, en Stichting LV. Hetgeen ik trouwens ook gedaan heb.Ik vermoed, dat deze Dexia sterk staat, respecteert niemand of niks en uitdagend arrogant klaar staat met een zekere evidentie om DSI, AFM en Rechters onder de voeten te lopen.
Alleen maar, bij de bedreiging om mensen op straat te gooien, zullen bovengenoemde instanties diep nadenken en misschien als een slappe doek plooien.
Dikwijls heb het gevoel, dat het vrijspel van heel dit scenario van bovenuit komt in het kader en ten bate van Universiteiten en Ondernemingen die in geldnood verkeren.
Want dit is een krak op klare daglicht. Wij werden gewoon fondsen in de handen gedrukt, die nooit één centime zullen opbrengen ook niet binnen 10 jaar, maar ten alle tijde zwaar beneden hun aanschafwaarde zullen blijven! Inmiddels is dit wél puur knevelarij!
Ik heb wel een klein beetje hoop op de Stichting LV, echter indien ik terugkijk op al die geheimhoudingen, heb ik een raar gevoel, dat deze Stichting géén onderscheid maakt tussen onderhandelen met een schootpoesje of een slang-hyena: een perfecte bloedzuiger. Het kan ook zo zijn, dat de Stichting schort aan stootkracht of heeft Mr. Schonewille misschien niet té hoog gegrepen ???
Wij zullen zien!!!!
M.vr.gr.