LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tweede aannaming Legio/Dexia - wie heeft dit al meegemaakt?
Tweede aannaming Legio/Dexia - wie heeft dit al meegemaakt?
Ik ben niet in gegaan op het Dexia Aanbod en moet wegens hun dus de restschuld betalen. Ik heb sinds kort de tweede aannaming ontvangen om mijn restschuld te betalen.
Betaal ik niet binnen 2 weken, dan wordt de vordering overgedragen aan een incassobureau en wordt mijn betalingsachterstand gemeld bij het Bureau Krediet Registratie.
Heeft iemand deze situatie al meegemaakt en kan je dan vertellen wat je gedaan hebt???
BVD
Ben
Betaal ik niet binnen 2 weken, dan wordt de vordering overgedragen aan een incassobureau en wordt mijn betalingsachterstand gemeld bij het Bureau Krediet Registratie.
Heeft iemand deze situatie al meegemaakt en kan je dan vertellen wat je gedaan hebt???
BVD
Ben
Re: Tweede aannaming Legio/Dexia - wie heeft dit al meegemaakt?
De druk gaan ze nu even opvoeren, in de hoop dat etc. etc.
Niet betalen en antwoorden (aangetekend) met steeds dezelfde brief alleen met de referentie van hun laatste brief en verwijzend naar de vorige brieven.
Niet zenuwachtig worden, want dat willen die ploerten.
Groet, Ron.
PS> MAAR IN GÉÉN GEVAL BETALEN.
Niet betalen en antwoorden (aangetekend) met steeds dezelfde brief alleen met de referentie van hun laatste brief en verwijzend naar de vorige brieven.
Niet zenuwachtig worden, want dat willen die ploerten.
Groet, Ron.
PS> MAAR IN GÉÉN GEVAL BETALEN.
Houd je poot stijf niet betalen hoor!! Als we dit met zijn allen niet doen staan we sterker.
Succes Hans
Succes Hans
Hallo allemaal,
Ik zit in het zelfde schuitje,MAAR IK ZAL NOOIT BETALEN!!!!!!
Groeten mede gedupeerde
Ik zit in het zelfde schuitje,MAAR IK ZAL NOOIT BETALEN!!!!!!
Groeten mede gedupeerde
Hallo,
en hoe zit het dan met boeterentes hoe hoog gaan ie dan worden?
en hoe zit het dan met boeterentes hoe hoog gaan ie dan worden?
Gewoon niet je restschuld betalen en geen Dexia aanbod terug sturen, laat je niet bang maken.
mvg
mvg
Ik heb ook zo'n brief gehad, ongeveer een maand geleden. Daarna niets meer gehoord. Ik heb even gedacht om dan maar in termijnen te gaan betalen, maar gezien de plannen voor een splitsing (lege-huls constructie - zie startpagina Radar) ben ik blij dat ik daar niet aan begonnen ben. Ik doe nu dus gewoon niks. Ze zoeken het maar lekker uit met hun zooitje.
Betaal wel maar onder voorbehoud van alle rechten en in protest!!!!
zoals ook stichting leaseverlies zegt.
Anders heb je straks nog veel meer problemen.
De rechtzaak word gewonnen en we vragen alles terug
zoals ook stichting leaseverlies zegt.
Anders heb je straks nog veel meer problemen.
De rechtzaak word gewonnen en we vragen alles terug
Is het niet zo, dat van het begin af aan alles bij het BKR geregistreerd wordt?
groeten
groeten
Betaal niet, dexia kan straks onmogelijk de restschulden terugbetalen. Kan je fluiten naar je centen. Zet het geld op een aparte bankrekening, mocht de rechtzaak verloren gaan, wat niet gebeurd. Heb je in ieder geval je geld nog.
Barbara,
Ligt eraan, als je in een keer de rente vooruitbetaald heb je geen BKR registratie. Als je de vooruitbetaalde rente voldoet per maandelijkse betaling, ja dan heb je een BKR registratie. Maakt toch verder nix uit, zo'n BKR registratie ? Ik kon zelfs mn huis ermee her-financieren, alleen niet met Nationale Hypotheek Garantie.
Ligt eraan, als je in een keer de rente vooruitbetaald heb je geen BKR registratie. Als je de vooruitbetaalde rente voldoet per maandelijkse betaling, ja dan heb je een BKR registratie. Maakt toch verder nix uit, zo'n BKR registratie ? Ik kon zelfs mn huis ermee her-financieren, alleen niet met Nationale Hypotheek Garantie.