| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitleg arie,waarom.
-
J.daatselaar
Re: uitleg arie,waarom.
De liefde van Bagdad,An en Ted waarom gaan jullie niet mailen met elkaar dit slaat nergens op.
J.Daatselaar
J.Daatselaar
-
An
Hè Daatselaar.
Waar bemoei jij je eigen eigenlijk mee? Er word jou toch niks gevraagd? Anders bellen we wel eerst. Ouwe bemoeial! Ga ergens anders je gal spuwen!
An
Waar bemoei jij je eigen eigenlijk mee? Er word jou toch niks gevraagd? Anders bellen we wel eerst. Ouwe bemoeial! Ga ergens anders je gal spuwen!
An
-
J.Daatselaar
Nu begrijp ik waarom die Ted niet meer reageert.
J.Daatselaar
J.Daatselaar
-
Maarten
Geachte heer Daatselaar,
Erg bedankt, Zou u mij misschien wel even willen verduidelijken wat de reden voor deze 'attentie' is?
groet Maarten
Erg bedankt, Zou u mij misschien wel even willen verduidelijken wat de reden voor deze 'attentie' is?
groet Maarten
-
Sara Etty
Lieve Maarten,
Uit de topic 'vraag voor Sara' en de reactie van Daatselaar daar meen ik op te maken dat hij de termen 'liefs' en 'lieve' per definitie associeert met een reeds bestaande of anders opbloeiende romance. Nog eigenaardiger is m.i. dat hij blijkbaar erge moeite heeft met de romances die zich kennelijk in zijn hoofd afspelen en om die reden verwijst hij die hersenspinsels door naar 'Bagdad'.
Liefs, Sara
Uit de topic 'vraag voor Sara' en de reactie van Daatselaar daar meen ik op te maken dat hij de termen 'liefs' en 'lieve' per definitie associeert met een reeds bestaande of anders opbloeiende romance. Nog eigenaardiger is m.i. dat hij blijkbaar erge moeite heeft met de romances die zich kennelijk in zijn hoofd afspelen en om die reden verwijst hij die hersenspinsels door naar 'Bagdad'.
Liefs, Sara
-
Sara Etty
Gelukkig maar. Hersenspinsels zelfstandig kunnen doorsturen naar een een ander fantasie forum dan de binnenkant van je eigen hoofd is een stuk minder kostbaar dan bijvoorbeeld een behoorlijke therapeut natuurlijk. Interessante manier van verwerken, dat wel.
Groet, Sara
Groet, Sara
-
J.Daatselaar
Helemaal met U eens mevrouw. Ik ga uw advies meteen opvolgen. Hartelijk dank . And have a nice day.
Joop Daatselaar.
Joop Daatselaar.
-
Sara Etty
Mijn advies...? Ik zet enkel uw opmerkingen op een rij. U brengt dit kennelijk al enige tijd in praktijk, dus ik zou daar geen credit voor kunnen noch durven nemen.
Groet, Sara
Groet, Sara
-
Mevrouw van Nierop
Natuurlijk moet je voor geld bij de bank zijn. Logisch toch. Of ontgaat me iets ?