LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitleg arie,waarom.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
dhr.a de croos

uitleg arie,waarom.

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

arie,wat jij moet weten is namelijk dat gedupeerde graag info.ontvangen over hun problemen legio lease en hoe ze dat moeten aanpakken geloof mij nou dat lossen de beste advies sturende gedupeerde niet voor jullie op,alles wat er gezegd moet worden staat op dit forum al beschreven alleen je moet er wat moeiten voor doen om het te vinden.om het verdriet te kunnen vergeten en de moed te kunnen versterken en om toch nog te blijven lachen blijf ik de topic regelmatig plaatsen.Eén ding ik krijg van een hoop mensen een reactie van ga er mee door,ik zal nooit persoonelijk iemand zonder aanleiding aanpakken.

dhr.a de croos

Re: uitleg arie,waarom.

allemaal

An

Ongelezen bericht door An »

Goedemorgen Meneer A. de Croos.

Ja ik ben vind ik zelf, ook wel een beetje vroeg vandaag, maar wat ik mij toch afvraag, slaapt u eigenlijk nog wel? Ik zie u berichten bij tij en ontij op dit forum staan. En velen met u! Voor sommigen zijn de problemen volgens mij zo gerezen, dat ze er niet van kunnen slapen. Lijkt me heel erg! Dat meen ik! Ik wou dat ik er iets aan kon doen maar kan dat niet, dan alleen al deze mensen af en een hart onder de riem te steken en een beetje proberen op te beuren!

Nu, beste mensen, ik wens jullie toch hoop ik nog fijne pinksteren namens, An.

Martin

Ongelezen bericht door Martin »

toe.

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Hé Martin leraar Nederlands maak je zelf nooit fouten ?

An lief bericht van je en meneer de Croos gewoon doorgaan.

Ook jullie nog prettige dagen.

J-W

dhr.a de croos

an,dat ik zo vroeg post an is dat ik heel erg vroeg moet op staan voor mij werk of laat van een uitje terug kom,maar slapen doe ik als de beste.

Het geschenk goedheid

De laatste tijd ben ik de weg even kwijt
Vecht met anderen en mezelf een stille strijd
Probeer te zien wanneer goedheid goed is
Maar zie dat goedheid een hol begrip geworden is

Onzelfzuchtigheid, vriendelijkheid, respect
Te simpel voor woorden, te moeilijk om te uiten
Kost de mensen teveel moeite, teveel energie
Dus sluit men het uit gemak maar buiten

Het schijnt alleen uit te komen
Wanneer het het eigenbelang dient
Wordt men er zelf niet rijk van
Dan hebben anderen hun respect niet verdiend

Ben al vaker voor gek verklaard
Alleen maar door aardig te zijn
Schijn een sukkel te zijn van aard
Alleen door te geven om andermans welzijn

Goedheid is een zwakheid
Wordt het getoond, dan wordt het misbruikt
Weinig mensen durven het nog te tonen
Dankbaarheid wordt weinig meer gebruikt

Hoor mensen eigenlijk te bekritiseren
Maar ga ze bedanken, nu ik me bedenk
Want wat men heeft weten te realiseren
Is dat goedheid is geworden een zeldzaam geschenk

Ted

Ongelezen bericht door Ted »

Hoi An,

Ik denk dat ik die aandelen toch maar overneem anders wordt het wel wat veel die restschuld. Wat vind jij ??

Je was vroeg op vanmorgen je had zeker last van de warmte. Ik dacht dat jij van uitslapen hield ?

Groetjes,

Ted.

An

Hoi Ted!

Ik dacht ook al van waar blijft Ted toch vandaag? Ligt zeker nog in bed?

Dat ik zo vroeg was? Nouja, ik sta altijd tegen die tijd op maar zit dan nog niet op de pc. Maar omdat mien manneke al vroeg ging werken en ik dus ff het ruim voor mezelf had, had ik de pc alvast aangezet.
Maar wat een mooi gedicht weer hè van die meneer Croos! Je moet het maar verzinnen iedere keer weer!

Dag Ted. Groetjes van An.

Ted

Hoi An,

Nee joh vandaag zitten rekenen samen met Truus wat we nou met die schulden moeten doen. Truus zei nog: "Waarom vraag je he niet aan An, die heeft er meer verstand van " Vandaar mijn verzoek aan jou wat kunnen we het beste doen. Wij weten het zo langzamerhand niet meer.

Heb je nog blommen gehad van Arie ?? Zal hij wel weer vergeten zijn of niet ?

Groetjes,

Ted

An

Nog even weer voor Ted.

Over jou restschuld? Oh, dat weet ik eigenljk niet wat je moet doen. Mijn zwager zijn contract was maart jl. afgelopen, maar heeft het weer voor 3 jaar verlengd. Ook daar weet ik niet van of hij daar goed aangedaan heeft. Hij zegt, tegen die tijd zijn ze misschien wel weer wat waard.

Ik zelf heb zoals je wel weet, dacht ik, niets van legio maar volg dit forum wel met veel intresse vanwege toen mijn schoonvader. Jij moet doen wat je het beste lijkt Ted.

Succes ermee en we houden elkaar wel op de hoogte en bezig toch? Groet An.

Ted

An,

Dat is waar ook was ik ff vergeten en van op de hoogte houden is wel nodig hoor An. Want zonder jouw advies kan ik het wel vergeten.

Tot horens maar weer en ik hoor je wel weer.

Hartelijke groeten,

Ted.

An

Jawel Ted.

Ik heb wel blommekes gehad van Arie en ik heb jou en Truus ook een bos laten bezorgen vandaag. Heb je die nog niet gehad dan? Jullie zijn vandaag toch 35 getrouwd had ik begrepen?

Gr. An.

Ted

Hoi An,

Nee wij hebben niets ontvangen gekke meid vandaag is het pinksteren dan zal het dinsdag bezorgd worden. Morgen zijn we 35 jaar getrouwd als jullie zin hebben doen we een bakkie.

Toch tof van Arie van die blommetjes nooit gedacht, dat hij zo is.

Groet,

Ted.

An

O ja, wat dom van mij hè Ted?

Tuurlijk worden er vandaag geen bloemen bezorgd! Maar dan komen ze nog wel. Ik denk dat we inderdaad nog wel ff aan komen morgen en praten dan wel ff over jou restschuld. Als ik het had, betaalde ik het voor je, maar ja, helaas! Heb dus ook niks en mijn schoonvader had ons ook niks nagelaten. Ja, een hoop problemen om van die Legio af te komen.

We praten morgen wel verder. Tjuuuuus hè! An

Ted

An wie ben je dan ??

Ted

Ted

Beste An,

Wie je ook bent, blijkbaar niet de An waarvan ik dacht, dat is de ware. Geeft niet we hadden lol en je hebt me behoorlijk in de maling genomen.

Ondanks dat het was me werkelijk een genoegen. Wie je ook bent, jou wens ik het beste van het beste.

Your loving Ted.

Ralf Inbar want die zal het wel zijn, bedankt voor je bananesplit-grap. Ik ging erin voor 100%.

Eigenlijk kan ik er best om lachen, humor mooi dat het bestaat. Bedankt Ralph het gaat je goed en de grootste familie van Nederland ook.

Kritiek is wat en de macht over een forum ook. Als mensen een mening geven die jullie niet aanstaat wordt het verwijderd. Geeft niet deze mail gaat naar alle media die ik maar kan vinden.

De Tros wie is er niet groot mee geworden. Rijmt ook nog.

Ted.

An

Maar Ted toch!

Wie IK ben? De enige en echte AN hoor! Waar je al een tijdje mee mailt(dolt) op dit forum en eerder al op een andere topic. Ik ben echt niet veranderd hoor! Waar zou jij dan ingetrapt moeten zijn Ted? Ik ben maar een beetje aan het flauwe kullen hier en dacht van jou hetzelfde. Moet toch zo af en toe kunnen?

Ik heb wat met dit forum, omdat ik ooit eens dat probleem met mijn schoonvader hierop gezet had om daar een mening over te krijgen en het zodoende nog graag volg. En dat is echt geen flauwe kul. Maargoed Ted, even goede vrienden toch?

Fijne 2e pinksterdag nog en de groetjes van An.

An

Oja Ted!

Nog van harte gefeliciteerd met je 35e trouwdag vandaag!Geef me ff een seintje als je wakker bent, dan komen we nog even. Neem ik meteen even de vakantieboeken mee om uit te zoeken waar we in het najaar in Spanje naar toe zullen gaan. Anders kijken we wel ff op het internet.

Nou Ted en Truus, nog een fijne dag dan hè!

Ted

An,

Het was me een waar genoegen. Ik had een andere An voor me.

Succes en groetjes,

Ted.

An

En ik nu een hele andere Ted. Maar het was ook voor mij een genoegen hoor! Wie weet kom ik je nog weleens ergens hier tegen.

Het ga jou ook goed! Groetjes van An,

Gesloten