| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitleg Inleggarantie
Uitleg Inleggarantie
Ja hoor, ben hoogstwaarschijnlijk ook een gedupeerde!
Maar ik heb een vraagje. Ik ben nu alle folders en zo weer aan het lezen, maar ik snap het niet helemaal
Volgens mij heb ik een aandelenlease plan via spaar select met inleggarantie. Kan mij iemand in 'gewone mensentaal' uitleggen wat dat inhoudt, misschien met een klein voorbeeldje?
Bedankt
Anke
Maar ik heb een vraagje. Ik ben nu alle folders en zo weer aan het lezen, maar ik snap het niet helemaal
Volgens mij heb ik een aandelenlease plan via spaar select met inleggarantie. Kan mij iemand in 'gewone mensentaal' uitleggen wat dat inhoudt, misschien met een klein voorbeeldje?
Bedankt
Anke
Re: Uitleg Inleggarantie
Je hebt waarschijnlijk de garantie gekregen dat je MOET blijven inleggen. Dus niet stoppen met betalen of je contract vernietigen.
Men had ook contracten (de meeste) waar lessee niet zijn restschuld hoefde te betalen als hij tijdens de looptijd van de lease kwam te overlijden: men noemde dit verzekerd beleggen.
Men had ook contracten (de meeste) waar lessee niet zijn restschuld hoefde te betalen als hij tijdens de looptijd van de lease kwam te overlijden: men noemde dit verzekerd beleggen.
Jammer dat niet iemand mij dit kan uitleggen.
Mij is het nog steeds niet duidelijk
Mij is het nog steeds niet duidelijk
Hallo Anke,
Welk contract heb je dan?
Groeten,
Piet
Welk contract heb je dan?
Groeten,
Piet
ik ben er achter. ben alleen de rente kwijt. ik heb security plus effect. Dus geen extra krediet.