LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitspraak Rechtbank van Amsterdam 12-11 2003 over Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Uitspraak Rechtbank van Amsterdam 12-11 2003 over Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Uitspraak Rechtbank van Amsterdam 12-11 2003 over geschil van een effectenleaser contra Dexia.
http://www.rechtspraak.nl/uitspraak/fra ... i_id=53554

gedupeerde

Re: Uitspraak Rechtbank van Amsterdam 12-11 2003 over Dexia

Ongelezen bericht door gedupeerde »

Het doet mij goed te vernemen dat er een positieve uitspraak is van de rechter. Gisteren heb ik toevallig van DEXIA de brief ontvangen waarin ik op 18 december ( afloop van de winstverdriedubbelaar) een bedrag van € 27.000,= op tafel moet gaan leggen. Hiermee komen wij in financieel noodweer en dat is niet meer op te brengen. Wie kan mij zeggen wat zinvol is? Kan ik en misschien meerdere met mij de advocaat in armen nemen die gisteren de zaak tegen DEXIA gewonnen heeft.
Ik hoor graag :evil:

j.janssen

Re: Uitspraak Rechtbank van Amsterdam 12-11 2003 over Dexia

Ongelezen bericht door j.janssen »

Bij mijn laatste e-mail naar spaarbeleg naar aanleiding van alle verhalen, krijg ik als antwoord "men is gestopt met sprintplan maar denk eraan als je wilt stoppen kost je dat zwaar geld (is dus niet mogelijk)"vertrouwen in hun eigen produkt is er niet, of de klant hun probleem dan maar wil betalen. Schandelijk zoals je bedo....t wordt.
Is er helemaal niets tegen te ondernemen??

Gesloten