| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitspraak rechter l;egiolease !!!!!!
-
jolanda
uitspraak rechter l;egiolease !!!!!!
Ik hen een poosje gebladerd in meefdere onderwerpen.
Heel vaak lees je over het verslaan van Dexia, zowel van gedupeerden als van verschillende stichtingen en advocaten.
Mijn vraag is nu of er al een zaak voor de rechter is geweest en of er wat uitgekomen is.
Ik heb het gevoel dat de advocaten alleen maar klanten aan het verzamelen zijn en de gang naar de rechter voor zich uitschuiven, bang voor verlies.
Wat is jullie ervaring?
groetjes Jolanda.
Heel vaak lees je over het verslaan van Dexia, zowel van gedupeerden als van verschillende stichtingen en advocaten.
Mijn vraag is nu of er al een zaak voor de rechter is geweest en of er wat uitgekomen is.
Ik heb het gevoel dat de advocaten alleen maar klanten aan het verzamelen zijn en de gang naar de rechter voor zich uitschuiven, bang voor verlies.
Wat is jullie ervaring?
groetjes Jolanda.
-
joost
Re: uitspraak rechter l;egiolease !!!!!!
geen ervaring Dexia wil eerst innen en de mensen onder druk laten betalen.Daarna komen de rechtzaken Zij zijn bang voor een vonnis in hun nadeel en willen voor dit vonnis veel heelveel geld beuren van de veelal financieel zwakkere gedupeerden het geen zeer triest is.
Joost
Joost
-
el
Mee eens Joost, ik kan mij ook steeds beter voorstellen wat een woede en haat dit bij mensen te weeg kan brengen en dat mensen die in dit soort situaties terecht komen het heft in eigen hand willen nemen.
Als ik de gedachten die ik in mijn hoofd heb over b.v. Bruneel ook zou uitvoeren dan zou dat niet zo best zijn denk vrees ik.
Ik kan namelijk heel slecht tegen onrecht wat onschuldige mensen aangedaan wordt en v.w.b. witte boorden criminelen, deze mensen mogen ze van mij tegen de muur zetten.
Als ik de gedachten die ik in mijn hoofd heb over b.v. Bruneel ook zou uitvoeren dan zou dat niet zo best zijn denk vrees ik.
Ik kan namelijk heel slecht tegen onrecht wat onschuldige mensen aangedaan wordt en v.w.b. witte boorden criminelen, deze mensen mogen ze van mij tegen de muur zetten.
-
annemiek
hoi, ik wacht ook op en uitspraak van de rechter.
maar weet eigenlijk niet wanneer en door wie dat is, beetje dom?
maar weet eigenlijk niet wanneer en door wie dat is, beetje dom?
-
ernst
Alle rechters in dit land vreten uit de hand van de top van dit land.
Droom maar lekker verder over een oplossing, die krijgen we nooit met een proces.
Neem het recht in eigen hand en laat de tegenstander het maar voelen in zijn prive.
Tegen bedrijven als banken kun je niet vechten maar tegen bankdireteuren wel.
Pak deze kl.... in de privesfeer aan en protesteer bij hem voor de deur.
Laat zijn buurt en vrienden zien wat een schurk hij is en maak zijn prive tot een hel, dat doen ze ook met ons.
Droom maar lekker verder over een oplossing, die krijgen we nooit met een proces.
Neem het recht in eigen hand en laat de tegenstander het maar voelen in zijn prive.
Tegen bedrijven als banken kun je niet vechten maar tegen bankdireteuren wel.
Pak deze kl.... in de privesfeer aan en protesteer bij hem voor de deur.
Laat zijn buurt en vrienden zien wat een schurk hij is en maak zijn prive tot een hel, dat doen ze ook met ons.
-
jolanda
is er niemand in nederland die ons kan helpen tegen onrecht?