| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitzending Radar Dexia
-
Paul
uitzending Radar Dexia
In de uitzending van vorige week miste ik de stand van zaken van de rechtszaak. Hoe zit het bv. als maar één partner ondertekend heeft? En als de contracten pas over 1 of meer jaar aflopen: wat is dan verstandig om nu te doen? Gewoon maar afwachten? Hopelijk heeft iemand nuttige suggesties.
-
Henk
Re: uitzending Radar Dexia
De eerste rechtszaak over de splitsing is al verloren door Stiching LEaseverlies. Ik heb mijn advocaat gesproken en die zegt dat Sjonewille helemaal geen goede advocaat is, maar een enge zakkenvuller. Ik wil een renteloze lening, dan ben ik niet helemaal de sigaar!! Sterkte!!!!!!!!!!!!!!
-
Henk
Re: uitzending Radar Dexia
Nee, maar in mijn ogen bewijst het wel dat Dexia toch niet verliest met die peperdure advocaten van ze tegen een veel kleindere Stichting. Weet iemand trouwens hoeveel de proceskosten van Dexia zijn (ik heb iets gelezen van tonnen en dat ze dat geld nou van de STichting gaan terugvragen en dat de stichting verplicht is omdat ze verloren hebben om te betalen; dan zijn ze snel door hun geld heen).
Henk
Henk