LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] van een eega

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
hendriksje

van een eega

Ongelezen bericht door hendriksje »

Weet iemand al wat over de rechtzaak eegalease tegen Dexia?Ben erg benieuwd of hier al wat over bekend is.Mijn man heeft alleen getekend.Het contract is inmiddels ten einde.Wij hebben de tweede aanmaning al gehad.Zijn niet van plan te betalen.Restschuld is 13500 euro.Al zouden we willen betalen,wij hebben dat geld gewoon weg niet.We hebben ook 2 sprintplannen waarvan er 1 is vrijgekomen.Gelukkig geen schuld daar aan overgehouden ook hebben we een wereldplan bij Spaarbeleg.Niks anders dan verlies en al ons spaargeld in.

Adriaan

Re: van een eega

Ongelezen bericht door Adriaan »

Dit kunt u terugvinden op de site van eegalease.

hendriksje

Ongelezen bericht door hendriksje »

Ik dacht dat er een rechtzaak geweest was op 7 januari in Almelo.Of vergis ik me.in ieder geval bedankt voor je reactie.

Adriaan

Ongelezen bericht door Adriaan »

De rechtszaak van Eegalease tegen Dexia is stopgezet tot een nader te bepalen tijdstip, dit heeft te maken met het feit dat eerst de resultaten van de commissie Oosting bekend gemaakt worden. Maar ook dat is weer uitgesteld.

Van uitstel komt misschien wel afstel. Iedereen wacht op iedereen en de Stichting Eegalease neemt onder tussen geen aktie. Maar de bestuursleden en de advocaten strijken wel maandelijks een riant salaris op.

Als het geld van de deelnemers op is, mogen ze weer een bijdrage storten. Dit is namelijk een gouden handel voor ze.

Groet, Adriaan

Gesloten