| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] varkens stinken behoorlijk
-
toet
varkens stinken behoorlijk
Mijn vraag aan radar is waarom zei zo lang wachten met het verwijderen van deze onzinnige en onbeschoften vragen aan de heer blok.Als ik eens een slecht woord hier neer zet dan is hij ook meteen verdwenen wat in het weekend ook gebeurt is.Verder is mijn vertrouwen in de stichting van het begin rotsvast geweest.Dat is veranderd.Toen de heer blok in de studio was heeft hij zich kwetsbaar opgesteld.Enige hulp van de kant van radar is toch wel gewenst.Om de zoveel tijd zijn hier mensen op het forum die zo dom zijn en zo kortzichtig dat ik me afvraag uit welke varkenstal ze komen want ze dampen van de smerigheid.Niet met elkaar eens zijn en op zijn tijd ruzie dat maak niet uit ,maar dingen schreeuwen en iemand recht in zijn hart verminken dat is wel erg.Als dit niet veranderd ben ik hier vandaag voor het laatst geweest .Radar doe er iets aan toet
-
toet
Re: varkens stinken behoorlijk
Dag radar .Waarom hoor ik niks zijn deze mensen ook met vakantie.toet
-
helena
Lieve Toet,
Ik persoonlijk denk dat TROS radar hard aan werk is om deze figuren (figuur) op te sporen.
We moeten even geduld hebben. Dit wordt echt niet toegstaan.
Ik persoonlijk denk dat TROS radar hard aan werk is om deze figuren (figuur) op te sporen.
We moeten even geduld hebben. Dit wordt echt niet toegstaan.
-
toet
Dag helena.Dat is in verleden inderdaad ook gebeurd.Maar van de week schreef ik iets wat niet zo aardig was nog geen vijf minuten later en het was weg.Terwijl ik al lang niet meer hier op het forum was.Ik kan er niet tegen als ze aan aardige mensen komen .Neem dan mij maar ik kan goed terug schoppen groetjes toet
-
helena
Ja maar jou kennen ze. Jij hebt een gewoon e-mailadres. En als ik het goed heb was het ook een misverstand toch?
Maar dit soort figuren is natuurlijk met niet-bestaande e-mailadressen bezig. Maar het komt toch ergens vandaan. Dus dat zijn ze nu aan het uitzoeken. Tenminste zo stel ik mij dat voor.
Daag Toet
Maar dit soort figuren is natuurlijk met niet-bestaande e-mailadressen bezig. Maar het komt toch ergens vandaan. Dus dat zijn ze nu aan het uitzoeken. Tenminste zo stel ik mij dat voor.
Daag Toet
-
Bennie
Als je altijd dezelfde naam gebruikt en regelmatig scherpe opmerkingen plaatst wordt je sneller ontdekt he... lijkt me niet zo vreemd.
Verder denk ik niet dat iemand 24/7 dit forum in de gaten houdt, dus het zal wel af en toe wat langer duren.
Verder denk ik niet dat iemand 24/7 dit forum in de gaten houdt, dus het zal wel af en toe wat langer duren.
-
toetje
Bennie ik zie handtasjes dus er wordt wel degelijk door radar opgelet ik hoop niet dat ze mijn kabouter met de piemel weg gehaald hebben ik zie hem niet meer.toet
-
ida
Dat is het toet, deze mensen zijn niet op te sporen omdat ze geen email adres achter hebben gelaten.
-
Natasja
Toet,
Heb tros inmiddels een email gestuurd of zij de hele topic (over dhr Blok) willen verwijderen, anders krijgen we weer van dat knip en plakwerk.
Maar toet, wel blijven hoor!
Heb tros inmiddels een email gestuurd of zij de hele topic (over dhr Blok) willen verwijderen, anders krijgen we weer van dat knip en plakwerk.
Maar toet, wel blijven hoor!