LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verantwoordelijkheid
Verantwoordelijkheid
Mensen, mensen, typisch Nederland. Niemand wil ooit eigen verantwoordelijkheid nemen als iets misgaat, maar wel voorop staan als er wat te halen valt. Gewoon een geval van eigen schuld dikke bult.
Re: Verantwoordelijkheid
Beste fred spring van een flat dan neem jij ook je verandwoording
Beste Fred,
Ik denk dat je met je "zorgvuldige" analyse de plank toch wel enigszins mis slaat. Dat mensen geld in een plan stoppen waarmee ze een appeltje voor de dorst opbouwen lijkt me niet onredelijk. Gaat hier vaak ook om mensen die juist financieel zwak staan. Dat men vervolgens met duizenden EURO's schuld opgescheept raakt, is onverteerbaar. De meesten weten niet eens hoe je het woord aandeel, put of call schrijft, laat staan welke risico's je er mee loopt. Dus bewaar svp je botte opmerkingen voor je persoonlijke vriendenkring waar om een duizendje meer of minder wordt gelachen.
m.vr.gr.
Jan
Ik denk dat je met je "zorgvuldige" analyse de plank toch wel enigszins mis slaat. Dat mensen geld in een plan stoppen waarmee ze een appeltje voor de dorst opbouwen lijkt me niet onredelijk. Gaat hier vaak ook om mensen die juist financieel zwak staan. Dat men vervolgens met duizenden EURO's schuld opgescheept raakt, is onverteerbaar. De meesten weten niet eens hoe je het woord aandeel, put of call schrijft, laat staan welke risico's je er mee loopt. Dus bewaar svp je botte opmerkingen voor je persoonlijke vriendenkring waar om een duizendje meer of minder wordt gelachen.
m.vr.gr.
Jan
en dat bedoelt jan nu net met verantwoordelijkheid,las je dus niet weet hoe de beurs werkt,en wat aandelen,calls,puts,waaraants etc.. zijn,heb je er ook niks te zoeken,en indien je het wel doet,is dat je eigen keuze en derhalve je eigen verantwoordelijkheid