vereniging schadeloosstelling vraagt zich af,wat er gaat er gebeuren bij winst bij kwijtschelding restschuld en BKR enz.door de hogergerechtshof.Zullen de banken dit ook gelijk doorvoeren of blijven de gedupeerde na herstel restschuld en bkr enz.nog steeds gedupeerd?
vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vereniging schadeloosstelling vraagt zich af,wat gebeurt er
-
Re: vereniging schadeloosstelling vraagt zich af,wat gebeurt er
Andre ik heb deze vraag van jou een paar keer gelezen ik denk dat
ik weet wat je bedoeld, maar kun je hem iets nauwkeuriger omschrijven.
mvg. Bart
ik weet wat je bedoeld, maar kun je hem iets nauwkeuriger omschrijven.
mvg. Bart
fenneke003,het is namelijk zo als je BKR codering hersteld word of je restschuld kwijt gescholden is dan houd dat niet in dat je de historie in het bkr ook gewist wordt dus elke garantie hypotheek enz.die aangevraagd wordt kijken de banken of fin.instelling naar dit verleden en dan kijken ze niet naar de schuld aandelenlease want die is er niet meer,nee ze kijken naar alle facetten op het gebied van betalingen.Dus de betalingen buiten de aandelenlease gebeuren om""lening,hypotheek,telefoon en iets kopen op afbetaling en uitgestelde betalingen."" Want dit blijft staan vergeet dat niet.Want ik kan best begrijpen dat die betalingen van de aandelenlease zwaar ligt op andere rekening die ook betaald moeten worden.Dus denk niet voor iedereen we zijn er.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.
-
Andre het is duidelijk, bedankt.
mvg Bart
mvg Bart
de schade die je lijdt agv. bkr notering moet je daarom ook meenemen in je procesvoering tegen dexia. Alleen dexia kan die notering ongedaan laten maken bij bkr. alle schade die je lijdt agv. die
k-contracten moet je verhalen op die geldwolven.
Aan iedereen die nog betaalt aan die boeven stop ermee. zet het geld apart of betaal de advocaat ervan.
wij laten ons met zijn honderdduizenden toch niet naar de slachtbank lijden.
keep on fighting.
k-contracten moet je verhalen op die geldwolven.
Aan iedereen die nog betaalt aan die boeven stop ermee. zet het geld apart of betaal de advocaat ervan.
wij laten ons met zijn honderdduizenden toch niet naar de slachtbank lijden.
keep on fighting.
rust,dexia heeft echt niks te maken met andere bedrijven waar de rekening niet van betaald is.Het is wel zo dat de onderwerpen die met dexia te maken hebben worden aangekaart.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling