LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkeerde berichtgeving journaal
Verkeerde berichtgeving journaal
Toen het lease-drama vorige week het journaal, en dus weer eens landelijke aandacht haalde, sprak Filip Freriks erover dat lease-beleggers geld terugeisten van Dexia en dat het er waarschijnlijk naar uit zag dat ze dat niet zouden krijgen. Zo wordt het gebracht alsof het net als bij World Online en Ahold gaat om beleggers die geld eisen vanwege gedaalde koersen. In dit geval is het echter niet de belegger die geld eist (behalve pay-back natuurlijk, maar die zijn irreëel), maar de Dexia-bank. Zij zijn de eiseres in dit conflict. Als zijnde incasseur van de restschulden.
Re: Verkeerde berichtgeving journaal
Wat een zielig mannetje ben jij zeg.
Dubio
Zolang jij niet inhoudelijk op vragen e.d. ingaat van mij en maar weer alleen kretologie aan het doen bent in de baas zijn tijd.
Lijkt het mij raadzaam met je handen van de computer af te blijven .
Want je hebt dus en kan dus echt niets wezenlijks zeggen.
Willy
Zolang jij niet inhoudelijk op vragen e.d. ingaat van mij en maar weer alleen kretologie aan het doen bent in de baas zijn tijd.
Lijkt het mij raadzaam met je handen van de computer af te blijven .
Want je hebt dus en kan dus echt niets wezenlijks zeggen.
Willy
Luister jij dan maar naar Willems' praatjes. Als je daar in gelooft.
Dubio nog een aanvulling
Ik kan het niet laten toch nog een puntje toe te voegen over Dubio
Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat hij eigenlijk vreselijk gefrustreerd is.
En dat hij eindeloos baalt dat hijzelf niet meer kan procederen.
En daardoor kamt hij iedereen af en zegt dat ze het contract goed hadden moeten lezen.
Zo van eigenschuld dikke bult.
Want ik weet zeker dat als hij had kunnen procederen hij dat gedaan had.
En Dubio zeg nu niet dat je niet was gaan procederen als je contract nu pas was afgelopen en je had een mogelijkheid had gehad om je geld terug te halen.
Alleen zonde dat jou contract in al 2001 afliep.
Willy
Willy
Ik kan het niet laten toch nog een puntje toe te voegen over Dubio
Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat hij eigenlijk vreselijk gefrustreerd is.
En dat hij eindeloos baalt dat hijzelf niet meer kan procederen.
En daardoor kamt hij iedereen af en zegt dat ze het contract goed hadden moeten lezen.
Zo van eigenschuld dikke bult.
Want ik weet zeker dat als hij had kunnen procederen hij dat gedaan had.
Is een uitspraak van jouIkzelf had al heel snel na het tekenen van het contract door wat voor linke business het was.
En Dubio zeg nu niet dat je niet was gaan procederen als je contract nu pas was afgelopen en je had een mogelijkheid had gehad om je geld terug te halen.
Alleen zonde dat jou contract in al 2001 afliep.
Willy
Willy
Dubio
Niet weer afleiden ik heb het over jou en niemand anders
Wat ik van anderen vind schrijf ik dan wel en aan die persoon.
willy
Niet weer afleiden ik heb het over jou en niemand anders
Wat ik van anderen vind schrijf ik dan wel en aan die persoon.
willy
Toen ik toentertijds mijn contract afsloot was ik terdege bewust dat ik met geleend geld belegde, ook hoeveel ik betaalde, en hoeveel de beurs dus moest stijgen (en dat is bij triple-effect 7.5% per jaar voor betreffende aandelen / met aftrek van inleg van belasting navenant minder).
Toen in 2000 mijn contract net iets in de plus stond zag ik in A'dam tientallen trams met legio-reclame. Ik wist niet of dit ook met geleend geld was, maar ik weet wel dat ik buiten mijn ene contractje niet meer van die linke business wou. Ik werd ook bedolven onder folders van m'n tussenpersoon.
Ik kan dus niet zeggen dat ik niet wist waar ik mee bezig was, het stond ook wel duidelijk in de advertenties, het feit dat het positief werd uitgelegd vind ik niet strafbaar, dan zouden auto-advertenties ook vol moeten zitten met bloederige foto's van aanrijdingen.
Ik vind alleen dat de berichtgeving in de 'serieuze' media te wensen overlaat, zie begin topic, en dan krijg ik het idee dat nu nog steeds niemand weet wat er eigenlijk is verkocht, en het daarom heeft over een complexe zaak terwijl het eigenlijk heel simpel is.
Toen in 2000 mijn contract net iets in de plus stond zag ik in A'dam tientallen trams met legio-reclame. Ik wist niet of dit ook met geleend geld was, maar ik weet wel dat ik buiten mijn ene contractje niet meer van die linke business wou. Ik werd ook bedolven onder folders van m'n tussenpersoon.
Ik kan dus niet zeggen dat ik niet wist waar ik mee bezig was, het stond ook wel duidelijk in de advertenties, het feit dat het positief werd uitgelegd vind ik niet strafbaar, dan zouden auto-advertenties ook vol moeten zitten met bloederige foto's van aanrijdingen.
Ik vind alleen dat de berichtgeving in de 'serieuze' media te wensen overlaat, zie begin topic, en dan krijg ik het idee dat nu nog steeds niemand weet wat er eigenlijk is verkocht, en het daarom heeft over een complexe zaak terwijl het eigenlijk heel simpel is.
dubio,okee dat is jou idee over aandelenlease en ik hoop dat jij er tevreden mee bent,maar we zijn nou éénmaal niet allemaal het zelfde.
vrgr.andre de croos
vrgr.andre de croos
Dubio
klopt niet wat je schrijft.
klopt niet wat je schrijft.
WillyIkzelf had al heel snel na het tekenen van het contract door wat voor linke business het was.
Dubio is en blijft een zielig mannetje.
Groet Arend
Groet Arend