LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verlengen contract
verlengen contract
hoe staan jullie hier tegen over???
ik sta nu op een verlies van 18500 Euro en kan dit dus echt niet betalen :(
Heb ook geen zin om een lening te nemen, aangezien ik deze Legio Lease genomen had met de bedoeling als voorschot om een huis te kopen in Suriname, waar ik over 2jaar wil gaan wonen na mijn pensioen, dan kan ik geen vaste lasten meer hebben
Waarom zijn ze niet een beetje flexible, en kan ik niet de lening aanhouden tot betere tijden, ik wil het pakket weg doen, wanneer ik dat wil, en dit frustreerd mij...
Ik zag dat mijn verliezen eind mei vrij beperkt waren, ik hoefde 'slechts' 3500 euro bij te betalen, ik heb hen geprobeerd, om het pakket weg te doen, maar hier reageerden ze niet op, hierdoor is mijn verlies nu 18500 euro geworden excl 3 jaar 650,- gulden per maand die ik heb betaalt
dus een verlies op dit moment van bijna 30.000 euro
bedankt Legio....
ik sta nu op een verlies van 18500 Euro en kan dit dus echt niet betalen :(
Heb ook geen zin om een lening te nemen, aangezien ik deze Legio Lease genomen had met de bedoeling als voorschot om een huis te kopen in Suriname, waar ik over 2jaar wil gaan wonen na mijn pensioen, dan kan ik geen vaste lasten meer hebben
Waarom zijn ze niet een beetje flexible, en kan ik niet de lening aanhouden tot betere tijden, ik wil het pakket weg doen, wanneer ik dat wil, en dit frustreerd mij...
Ik zag dat mijn verliezen eind mei vrij beperkt waren, ik hoefde 'slechts' 3500 euro bij te betalen, ik heb hen geprobeerd, om het pakket weg te doen, maar hier reageerden ze niet op, hierdoor is mijn verlies nu 18500 euro geworden excl 3 jaar 650,- gulden per maand die ik heb betaalt
dus een verlies op dit moment van bijna 30.000 euro
bedankt Legio....
Re: verlengen contract
Yep, dat zou heel makkelijk zijn
Zou ik eigelijk het lieftst willen doen, maar ik blijf toch nederlander, Voorgoed in suriname gaan wonen, kan niet zomaar, en zeker niet met een schuld van 18.500 euro achter latende, was maar waar....
Zou ik eigelijk het lieftst willen doen, maar ik blijf toch nederlander, Voorgoed in suriname gaan wonen, kan niet zomaar, en zeker niet met een schuld van 18.500 euro achter latende, was maar waar....
Natuurlijk kon/kan je afkopen. Heb dat bij 6 gedaan (alleen de 36 maanden). Dat is mijn redding geweest. Het is maar net wie je aan de telefoon krijgt (toen). Maar ik wist van iemand die dat in 1999 ook gedaan had. Na tig keer bellen heb ik alles afgekocht in 1999 en 2001, Wouter
Ik denk dat ik alles nog lekker aanhoud
die 18500 euro is ruim 5jaar betalen, ik zal in die 5 jaar toch wel een keer in de plus komen?????
die 18500 euro is ruim 5jaar betalen, ik zal in die 5 jaar toch wel een keer in de plus komen?????
Je bent uiteraard vrij te kiezen of je door wilt gaan met Legio Lease, maar niemand garandeert je stijgende koersen voor de komende vijf jaar. Een waarschijnlijk scenario kan zelfs een zijwaartse markt zijn waarbij de koersen nauwelijks stijgen of dalen en dan ben je je inleggeld kwijt. Er kleven dus nog genoeg risico's aan het verlengen.
Nogmaals het is jouw keuze, maar zonder enige risico je schuld in vijf jaar tijd afbetalen (en intussen de resultaten van Leaseverlies afwachten) lijkt toch aantrekkelijker dan een nieuw kontrakt met Legio Lease.
Nogmaals het is jouw keuze, maar zonder enige risico je schuld in vijf jaar tijd afbetalen (en intussen de resultaten van Leaseverlies afwachten) lijkt toch aantrekkelijker dan een nieuw kontrakt met Legio Lease.
Ik denk dat ik toch besluit te gaan verlengen, met nu een verlies van tegen de 16.000 (jawel iets minder als voor het weekend :))
In hoeverre heb ik dan toch nog recht op die stichting leaseverlies???? zij hebben het er nl over dat je wel aanspraak kunt maken als het hen lukt op de verliezen voor de verlenging??
In hoeverre heb ik dan toch nog recht op die stichting leaseverlies???? zij hebben het er nl over dat je wel aanspraak kunt maken als het hen lukt op de verliezen voor de verlenging??
Ik heb ook al berichten gelezen (niet in dit forum) dat Legio voorlopig de verlenging maar voor 1 jaar aan gaat. Hoe
dat contractueel zou kunnnen weet ik niet -Ik heb al ge-
noeg sores aan mijn hoofd i.v.m. dit forum - maar hou ook in
de gaten dat bij verlenging hier 12,2% rente betaald moet
worden. Overweeg ook eens de mogelijkheid van een persoon-
lijke lening!
m.v.g.
Loek
dat contractueel zou kunnnen weet ik niet -Ik heb al ge-
noeg sores aan mijn hoofd i.v.m. dit forum - maar hou ook in
de gaten dat bij verlenging hier 12,2% rente betaald moet
worden. Overweeg ook eens de mogelijkheid van een persoon-
lijke lening!
m.v.g.
Loek
Ik kan geen Persoonlijke lening nemen, omdat ik BKR geregistreerd ben,
Ik vind het dus trouwens ook raar dat ik door enkel dat papiertje in te vullen van Legio, ben hen wel ruim een dikke ton kon lenen
Ik vind het dus trouwens ook raar dat ik door enkel dat papiertje in te vullen van Legio, ben hen wel ruim een dikke ton kon lenen
Het was niet de bedoeling om een suggestie te geven wat je
door de BKR niet kan verkrijgen. Als je inderdaad door de
overeenkomst met Legio zwaar in de finaciele problemen bent
gekomen dan kan ik alleen maar adviseren om eens met sociale
zaken van je woonplaatst, contact te zoeken en daar het pro-
bleem eens voor te leggen. Vaak hebben zij de mogelijk heden
om bepaalde saneringen te regelen. Anders kom je nooit uit
de klauwen van die "brave borsten" uit Leiden!
m.v.g.
Loek
door de BKR niet kan verkrijgen. Als je inderdaad door de
overeenkomst met Legio zwaar in de finaciele problemen bent
gekomen dan kan ik alleen maar adviseren om eens met sociale
zaken van je woonplaatst, contact te zoeken en daar het pro-
bleem eens voor te leggen. Vaak hebben zij de mogelijk heden
om bepaalde saneringen te regelen. Anders kom je nooit uit
de klauwen van die "brave borsten" uit Leiden!
m.v.g.
Loek
Diep in de financieele problemen zit ik niet
ik kan best die 295 EUR per/mnd betalen, maar om in 1 keer
dadelijk +/- 18.000 Euro op te hoesten wordt me toch te veel, en wie weet zeggen ze dan nog verkoop je huis maar ofzo, daarom zie ik echt als enige oplossing om mijn contract te verlengen, in mijn contract staat dat ik dit 36 mnd mag doen, gaat me alsnog veel geld kosten, maar heb ik wel 3jaar de tijd om een andere oplossing te vinden
ik kan best die 295 EUR per/mnd betalen, maar om in 1 keer
dadelijk +/- 18.000 Euro op te hoesten wordt me toch te veel, en wie weet zeggen ze dan nog verkoop je huis maar ofzo, daarom zie ik echt als enige oplossing om mijn contract te verlengen, in mijn contract staat dat ik dit 36 mnd mag doen, gaat me alsnog veel geld kosten, maar heb ik wel 3jaar de tijd om een andere oplossing te vinden