LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verlengen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
rob

verlengen

Ongelezen bericht door rob »

ik denk toch te besluiten om mijn overeenkomst te gaan verlengen, dit aangezien ik in apr/mei nog 3000 euro positief stond en nu 11000 euro negatief, ik heb enigzins nog hoop dat de koersen weer even op het niveau van april/mei terug komen, scheel me nl teveel geld

alleen nu het volgende
hoe geef ik dit aan bij legiolease? ook onder protest?? maar ik weet nu waar ik aan begin, dus dat kan eigelijk niet, maar ik wil wel aanspraak blijven kunnen maken op leaseverlies voor de tot nu toe geleden schade

daarnaast, wil legio het contract niet naar me toe sturen, pas 4 dagen van te voren, nadat ik mijn handtekening heb gezet dat ik de overeenkomst verleng
beetje scheef, zou nl nu wel eerst goed willen lezen voor ik een krabbel zet

In mijn eerste contract stond dat ik inprincipe elk moment kon opzeggen, maar dat je dan wel de resterende termijnen moet betalen, dit vind ik ok, maar ik heb in apr/mei tervergeefs geprobeerd het contract te beeindigen, wat me dus nu een extra verlies van 15000 euro op heeft geleverd

Dit punt wil ik dus zwart op wit in het contract terug zien!! dat als ik opzeg in het eerste jaar, dat ik in mijn recht staat om de dan geldende koers te krijgen, en uiteraard wel de rest van de lopende premie te betalen

toet

Re: verlengen

Ongelezen bericht door toet »

Rob van welk adres krijg jij de post opgestuurd.Ik heb gehoord dat legio is verhuisd.Krijg zelf dexia op mijn dak groetjes toet

rob

Ongelezen bericht door rob »

Geen idee???

ik heb alleen een antwoord enveloppe uit rijswijk
deze brief heb ik vorige week gekregen

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Om welk product gaat het? Ik ben een ex werknemer, misschien kan ik je iets advies geven hoe ermee om te gaan.

Gesloten