Wat ik nou niet begrijp is dat er met geen woord gesproken wordt over de verlenging van het contract.
er stond duidelijk in de folder destijds (winstverdriedubbelaar) dat je na 3 jaar nog 2 maal het contract kan verlengen zonder in dat jaar geld in te leggen.
dus als de resultaten wat tegenvielen na 3 jaar nog 3 jaar wachten.
Ik lees of hoor hier nu niets meer over!
iemand enig idee??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verlenging van contract..........
-
Natasja
Re: verlenging van contract..........
Martin,
Ik heb mijn contract verlengd. Had helaas geen andere keus, MAAR ik heb hem wel verlengd via Legio en niet via het Dexia-aanbod. Toch moet ik wel weer betalen. Wat jij schrijft weet ik niet of dat waar is, maar misschien weet iemand anders dat.
Ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt.
Ik heb mijn contract verlengd. Had helaas geen andere keus, MAAR ik heb hem wel verlengd via Legio en niet via het Dexia-aanbod. Toch moet ik wel weer betalen. Wat jij schrijft weet ik niet of dat waar is, maar misschien weet iemand anders dat.
Ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt.
-
nadia
Hallo,
Je kunt alsnog na afloop van je contract het verlengen.
Let wel! Je verspeeld dan ws je rechten want het is nu wel duidelijk met wat en wie je in zee gaat.
gr. Nadia
Je kunt alsnog na afloop van je contract het verlengen.
Let wel! Je verspeeld dan ws je rechten want het is nu wel duidelijk met wat en wie je in zee gaat.
gr. Nadia
-
Martin Koedoot
ik lees inderdaad zojuist op leaseverlies.nl dat de stichting dan niets meer voor je kan betekenen omdat je dan een NIEUW contract aangaat.
nogmaals, ik betaal niet!!pas bij hoger beroep, ik hoop dat duizenden mensen dit ook doen!!
het heeft een voordeel en een nadeel dat duizenden mensen gedupeerd zijn.
voordeel is dat dit veel krachtiger is t.o.v dexia.
nadeel is dat de mensen die WEL bewust waren van het risico straks misschien de vruchten meepikken. dit is ook direct het kernprobleem op dit moment.
nogmaals, ik betaal niet!!pas bij hoger beroep, ik hoop dat duizenden mensen dit ook doen!!
het heeft een voordeel en een nadeel dat duizenden mensen gedupeerd zijn.
voordeel is dat dit veel krachtiger is t.o.v dexia.
nadeel is dat de mensen die WEL bewust waren van het risico straks misschien de vruchten meepikken. dit is ook direct het kernprobleem op dit moment.
-
djessie
Je kunt toch verlengen zonderin te gaan op het aanbod?!