Beste Lezers,
ik vroeg me af of het standaard (dus zonder het dexia aanbod) mogelijk is om een winstverdriedubbelaar te verlengen?
Is het zo dat je bij verlenging eigenlijk aangeeft dat je destijds eigenlijk niet misleid was, omdat je nu onder dezelfde voorwaarden weer akkoord gaat? Dus dat je bij verlenging af ziet van je rechten (let wel, bij mogelijke verlenging binnen de standaard mogelijkheden).
Groeten en sterkte,
Joost
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verlenging van winstverdriedubbelaar
-
Nadia
Re: Verlenging van winstverdriedubbelaar
Hallo Joost,
Ik neem aan dezelfde Joost als de voorgaande vraag hoe de boete is?
Ik heb een tripple-effect, is volgens mij hetzelfde principe als de winsverdriedubbelaar. Tripple is alleen van LaBouchere en winstver3... is van Legio.
Je kunt verlengen in je standaardcontract voor min.1 en max.3 jaar zonder dat je ingaat op het aanbod.
Dit geld voor mij zo, als het goed is staat het in je contract maar ik neem aan dat het werkt via hetzelfde basisprincipe.
Jij ook sterkte ermee!
Ik neem aan dezelfde Joost als de voorgaande vraag hoe de boete is?
Ik heb een tripple-effect, is volgens mij hetzelfde principe als de winsverdriedubbelaar. Tripple is alleen van LaBouchere en winstver3... is van Legio.
Je kunt verlengen in je standaardcontract voor min.1 en max.3 jaar zonder dat je ingaat op het aanbod.
Dit geld voor mij zo, als het goed is staat het in je contract maar ik neem aan dat het werkt via hetzelfde basisprincipe.
Jij ook sterkte ermee!
-
amswaan
Je kunt verlengen, maar daardoor ga je inderdaad akkoord met de oorspronkelijke voorwaarden. Dus kun je daarna niet mer in beroep en ook kom je niet meer in aanmerking voor hun aanbod! Is mij overkomen, ik heb vorig jaar mei verlengd. Dus denk goed na.
-
Linda
Hoi Joost,
Als je nu verlengt, neem je afstand van je rechten om mee te doen met de stichting leaseverlies. Je gaat in principe een nieuw contract aan met Legio. Zie ook veelgestelde vragen op de web-site van Leaseverlies.
Als je nu verlengt, neem je afstand van je rechten om mee te doen met de stichting leaseverlies. Je gaat in principe een nieuw contract aan met Legio. Zie ook veelgestelde vragen op de web-site van Leaseverlies.
-
bart
zoals ik e.a. heb begrepen neem je dan geen afstand voor het eerste deel (wel voor het tweede omdat je nu voldoende op de hoogte wordt geacht te zijn m.b.t de info). Hier staat volgens mij een stukje van op de site van SLV
-
Joost
@Nadia
Nee, een andere Joost. Dit was namelijk mijn eerste bericht over dit onderwerp op dit forum.
@bart
hier het stukje van de site van slv. Volgens mij heb je gelijk. Amswaan en Linda, hoe denken jullie hier over want jullie hadden een andere mening??
>>>
Als u besluit de overeenkomst met Legio Lease te verlengen dan betekent dit dat u feitelijk een nieuw contract aangaat en de beleggingsrisico's die u loopt op grond van het lease-contract willens en wetens opnieuw aangaat. Dit betekent dan ook dat eventuele koersverliezen na de verlenging geheel voor risico komen van de belegger en dus niet voor aanmelding bij de Stichting in aanmerking komen. Koersverliezen vóór de verlenging blijven wel in aanmerking komen voor aanmelding bij de Stichting.
<<<
Iedereen bedankt voor de reacties.
Nee, een andere Joost. Dit was namelijk mijn eerste bericht over dit onderwerp op dit forum.
@bart
hier het stukje van de site van slv. Volgens mij heb je gelijk. Amswaan en Linda, hoe denken jullie hier over want jullie hadden een andere mening??
>>>
Als u besluit de overeenkomst met Legio Lease te verlengen dan betekent dit dat u feitelijk een nieuw contract aangaat en de beleggingsrisico's die u loopt op grond van het lease-contract willens en wetens opnieuw aangaat. Dit betekent dan ook dat eventuele koersverliezen na de verlenging geheel voor risico komen van de belegger en dus niet voor aanmelding bij de Stichting in aanmerking komen. Koersverliezen vóór de verlenging blijven wel in aanmerking komen voor aanmelding bij de Stichting.
<<<
Iedereen bedankt voor de reacties.