| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verlengings termijn aanbod/hardheidsclausule verstreken
-
el
Verlengings termijn aanbod/hardheidsclausule verstreken
Nu het niet meer mogelijk is om op het 'aanbod' van Dexia in te gaan zullen ze binnenkort wel weer komen met cijfers over het aantal met mensen dat alsnog gereageerd heeft, dit zullen er ongetwijfeld wel weer vele duizenden zijn, volgens de Belgische rekenmethode dan.
We zullen er waarschijnlijk nooit achterkomen hoeveel mensen er niet op het aanbod zijn ingegaan want Dexia zal het hoe dan ook veel rooskleuriger voorstellen dan het in werkelijk is.
Ik ben benieuwd wat de volgende stap van onze crimineeltjes
wordt, waar zullen ze ons nu weer mee gaan bedreigen.
We zullen er waarschijnlijk nooit achterkomen hoeveel mensen er niet op het aanbod zijn ingegaan want Dexia zal het hoe dan ook veel rooskleuriger voorstellen dan het in werkelijk is.
Ik ben benieuwd wat de volgende stap van onze crimineeltjes
wordt, waar zullen ze ons nu weer mee gaan bedreigen.
-
van Goudriaan
Re: Verlengings termijn aanbod/hardheidsclausule verstreken
Ik denk dat je je daar lelijk in vergist, het aantal mensen dat zich hier op dit forum begeeft is maar een heel klein aantal. Je ziet alleen dezelfde namen. Kom neem je verlies, had je maar goed moeten lezen. Stop je energie eens in wat constructiefs.
Met vriendelijke groet,
Arie van Goudriaan, ik ben wel op het aanbod ingegaan. En heb daar een heel goed gevoel over.
Met vriendelijke groet,
Arie van Goudriaan, ik ben wel op het aanbod ingegaan. En heb daar een heel goed gevoel over.
-
Rob
Alleen dombo's accepteren het Aanbod..heel dom!
-
el
Wat was je schuld Goudriaan 3 euro of zo, leg ons allemaal eens even uit wat dat goede gevoel was dat je had over het aanbod.
-
Maarten
Arie, velen lezen slechts 'enkelen' schrijven.
Rob, het hoeft toch in Arie zijn situatie helemaal niet dom te zijn. Dat hangt toch van zijn spec. omstandigheden af?
groet, Maarten
Rob, het hoeft toch in Arie zijn situatie helemaal niet dom te zijn. Dat hangt toch van zijn spec. omstandigheden af?
groet, Maarten
-
W. te haarlem
even voor de hiele likkers onder ons,ik weet hoe ik genaait ben door legio lease,en wat voor onzin ze tegen mij gezegt hebben,zei zijn fout en zullen boeten voor hun daden.
sparen voor later, elke week werd ik telefonisch benaderd jo neem nog een contract a 100 gulden per maand en geen risio en garandeerd inleg verdriedubbeling.
Tja waarom niet ik was 21 jaar en zat nog op school en ik had de vertrouwen er in.
Inmiddels had ik er 5 a 100 gulden permaand.
De aap kwam uit de mouw door dat ik een huis ging kopen toen werd er gezegt dat ik een lening had lopen,ik schok me kapot.
Die 100 gulden was puur rente,als ze hadden verteld eerlijk wilt u beleggen met geleend geld,want elke jaar lenen we 15000 gulden op jou naam plus een bkr registratie en die honder gulden is rente en je kan naast je "inleg" ook diep in de problemen raken wilt u een pakketje dan was het voor mij in iedere geval een stuk duidelijker geweest.
ze hebben gelogen en me genaait en als je de LISTEN leest op dit forum IS HET EEN MAFFIA PRAKTIJK.
Dit kunnen ze niet ongestraft voor bij laten gaan,boeten voor hun daden.
sparen voor later, elke week werd ik telefonisch benaderd jo neem nog een contract a 100 gulden per maand en geen risio en garandeerd inleg verdriedubbeling.
Tja waarom niet ik was 21 jaar en zat nog op school en ik had de vertrouwen er in.
Inmiddels had ik er 5 a 100 gulden permaand.
De aap kwam uit de mouw door dat ik een huis ging kopen toen werd er gezegt dat ik een lening had lopen,ik schok me kapot.
Die 100 gulden was puur rente,als ze hadden verteld eerlijk wilt u beleggen met geleend geld,want elke jaar lenen we 15000 gulden op jou naam plus een bkr registratie en die honder gulden is rente en je kan naast je "inleg" ook diep in de problemen raken wilt u een pakketje dan was het voor mij in iedere geval een stuk duidelijker geweest.
ze hebben gelogen en me genaait en als je de LISTEN leest op dit forum IS HET EEN MAFFIA PRAKTIJK.
Dit kunnen ze niet ongestraft voor bij laten gaan,boeten voor hun daden.
-
EE
Juist dhr W.te.Haarlem
Dus nooit maar ook nooit je restschuld betalen.
We weten dat we in onze recht staan en dat ze ons bedrogen en belogen hebben.
Dus mensen niet je restschuld betalen.
mvg
Dus nooit maar ook nooit je restschuld betalen.
We weten dat we in onze recht staan en dat ze ons bedrogen en belogen hebben.
Dus mensen niet je restschuld betalen.
mvg