LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verlossing armlastige klant-telegraaf 2 mei.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
elisabeth

verlossing armlastige klant-telegraaf 2 mei.

Ongelezen bericht door elisabeth »

Als ik het goed begrijp gaat de verlossing, voor degenen die zich ten einde raad hebben aangesloten bij stichting lease verlies, hun neus voorbij.
Natuurlijk heb ik geen aanspraak gemaakt op de hardheidsclausule, want dan verloor ik mijn lidmaatschap van lease-verlies. Natuurlijk kon ik niet ingaan op het Dexia aanbod van begin dit jaar, want ik leef onder het minimum. Dit laatste al op verschillende manieren aan Dexia duidelijk gemaakt, maar het mag niet baten.
Het lijkt mij prettig om een aantal van jullie reacties op dit artikel te lezen. Gisteren plaatste de heer Blok dit op de side van pay-back.
Dus...al die inmiddels 80.000 leden van stichting lease verlies, wiens contract is afgelopen kunnen nu binnenkort via de speciaal daarvoor aangetrokken incasso bureau's hun vonnis tegemoet zien? Of begrijp ik het verkeerd?

klaas

Re: verlossing armlastige klant-telegraaf 2 mei.

Ongelezen bericht door klaas »

Als de incasso komt dan vraag je naar een rechtzaak over jouw en dan komt heel nederland even kijken hoe dat gaat

Karin

Ongelezen bericht door Karin »

Elisabeth, door op het aan bod in te gaan verloor je niet je lidmaatschap van SLV, maar je zou ervoor getekend hebben om af te zien van juridische stappen.
Via een incassobureau wordt er over jou geen vonnis geveld; dat doet de rechter. Het is nog helemaal niet zo zeker dat Dexia al die wanbetalers voor de rechter gaat slepen. Zoek even op het forum naar de juiste briefvoorbeelden voor wat je aan Dexia zou kunnen schrijven of stel je vraag, voor het geval je een partner mocht hebben, aan Sara Etty.

Groet, Karin

Willem

Ongelezen bericht door Willem »

Elisabeth,
laat je niet gek maken, als je al op of onder het minimum zit kunnen ze je het niet zwaarder maken....
Dus relax,
ze zitten behoorlijk fout en je hoeft niet je rechten op te geven!
Succes

Henk Wester

Ongelezen bericht door Henk Wester »

Maar Elisabeth,
Wat gaat er aan je neus voorbij? Er loopt nog een gerechtelijke procedure tegen Dexia en dat biedt toch hoop. Het is te vroeg om het hoofd te laten hangen. Goed dat je niet bent ingegaan op het Dexia-aanbod", want dat stelt niets voor. Karin heeft gelijk dat die incassobureaus geen vonnis over jou vellen. Daar zijn rechters voor. Deurwaarders kunnen dat ook niet, ook zij hebben een soort machtiging van de rechter nodig om bijv. beslag te kunnen leggen op huisraad. Zover komt het heus niet. Daarvoor heeft Dexia te veel wetten en artikelen aan haar laars gelapt.

Gesloten