LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vermogensrendement

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
H.Slagter

Vermogensrendement

Ongelezen bericht door H.Slagter »

Geachte lezer .Opde site van Aegon,las ikdat de Aegon een regeling gaat treffen met zo,n 350 deelnemers van de optimum vliegwiel beleggers,of eenvermogens rendement contract hebben .De contract nummers die beginnen met 46-47-48-191 of196komen hier voor in aanmerking . Nu is het zo dat mijn vrou heeft een paar jaar geleden ,ook een Vliegwiel overeenkomsr af gesloten, waar in de beschrijving staat snel en veilig je vermogen opbouwen wie kan mij adviseren want wij willener van af ,zonder extreme kosten .Je laat je iets aan praten en je ziet de mannen nooit meer .BEDANKT AEGON

Jan Nijen Twilhaar

Re: Vermogensrendement

Ongelezen bericht door Jan Nijen Twilhaar »

Ja, ik heb me in 2001 zowel een Rendementvliegwiel als een Koopsomvliegwiel laten aanpraten door een tussenpersoon. Wist ik veel dat die koopsom (5000 gulden) de rente was die je over de lening betaalt voor de aankoop van aandelen. Nu zit ik met twee betreurenswaardige bedragen aan restschuld. Ik zie eigenlijk weinig verschil tussen de producten van Aegon en die van Dexia. Een tijdje geleden heeft iemand in z'n eentje een rechtzaak tegen Dexia gewonnen. Nou, dat verhaal is niets in vergelijking met de affaire waarmee ik te maken heb gehad. Ik wil van beide vliegwielen af en als Aegon binnekort niet met een schadeloosstelling komt (bijvoorbeeld de betaalde rente terugbetalen aan de cliënt en de kachel aanmaken met de vliegwielen), dan ga ik een uitgebreide brief aan Aegon schrijven. Ik vraag mij af of er een instantie is die Aegon eens aan de oren trekt. Je hoort alleen iets over dat Vermogensrendement. Die vliegwielen, daar wil ik meer over horen. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groeten.

Jan

Gesloten