Op 25-febr-03 bericht ontvangen van Dexia Bank,dat zij de
vernietigingsbrief,die aangetekend verstuurd was niet
accepteren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vernietigingsbrief Dexia.
Re: vernietigingsbrief Dexia.
De brief hebben ze maar te accepteren...
De inhoud, is een ander verhaal.
De inhoud, is een ander verhaal.
Hebben ze binnen de termijn van 14 dagen gereageerd?
Groet
Groet
Ook mijn vrouw en ik hebben op deze brief een afwijzing ontvangen waarin zij erop wijzen dat dee genoemde art. niet van toepassing zijn op deze lease-overeenkomst.
wat nu verder
wat nu verder
Je hoeft nu niet meer te betalen dexia is nu weer aan zet
Indien je een huurkoop contract hebt is dit nu zonder tussenkomst van de rechter nietig. Dexia moet nu de termijnen terug betalen en je terug brengen naar de stand van voor het contract , verder hoef je ook niet meer te betalen .
Dexia kan het alleen maar nog iets ondernemen als de rechter bepaald dat het standpunt van Dexia het juiste is zie hiervoor de bijdrage op dit forum "Eega's niet meer betalen!!!!!!!!!!!!!" en "contract rechtsgeldig als mijn echtgeno(o)t(e) niet heeft meegetekend"
groetjes
info
Indien je een huurkoop contract hebt is dit nu zonder tussenkomst van de rechter nietig. Dexia moet nu de termijnen terug betalen en je terug brengen naar de stand van voor het contract , verder hoef je ook niet meer te betalen .
Dexia kan het alleen maar nog iets ondernemen als de rechter bepaald dat het standpunt van Dexia het juiste is zie hiervoor de bijdrage op dit forum "Eega's niet meer betalen!!!!!!!!!!!!!" en "contract rechtsgeldig als mijn echtgeno(o)t(e) niet heeft meegetekend"
groetjes
info