LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verontreiniging op het forum

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toetje

Verontreiniging op het forum

Ongelezen bericht door toetje »

Voor de zoveelste keer een vraag aan radar.Heb vanavond contact gehad met mensen die veel betekenen hier op het forum en dag en nacht klaar staan om iemand van goede raad te voorzien.Elke keer worden die om de zoveel tijd uitgescholden voor alles en nog wat.Wij hebben afgesproken dat als er niet tegen opgetreden wordt wij hier niet meer aan deel zullen nemen en het forum voor goed verlaten.

piet

Re: Verontreiniging op het forum

Ongelezen bericht door piet »

Niet doen Toet, dat wil dat tuig graag.
Gewoon doorgaan, we kunnen dexia aan , dus zeker dit stelletje onbenullen.
SAMEN STAAN WE STERK.
MAAR TROS RADAR, topics en reacties die niets inhoudelijk te maken hebben met aandelenlease, gooi ze er svp af !!
Groeten,
Piet

toet

Ongelezen bericht door toet »

Piet zelf kan ik tegen een stoot mij raken ze niet van binnen.Maar niet wat ze nu met de heer blok doen.Het is walgelijk en dan nog die persoonlijke vragen.Een woord onbeschofte boeren onopgevoed en echt walgelijk.Een lompe vrouw begint er aan de aasgieren volgen.Zieligheid ten top.Als wij nog inderdaad een paar jaar hier mee door moeten gaan zie ik dat persoonlijk niet zitten.Het leven heeft wel leukere dingen te bieden.Dan deze ongehoorde leeg hoofden.Ik weet dat er weer een en de zelfde bezig is allemaal onder de noemer hotmail.com.radar doe er iets aan toet.toet

toet

Ongelezen bericht door toet »

?????

piet

Ongelezen bericht door piet »

Voor iedereen die het ook een beetje zat is, stuur een e-mail naar [email protected] over deze onzin.
Ze krijgen ons niet stuk, zeker niet onze "vechter" L.Blok
Groeten,
Piet

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Piet,

Ik heb al vrij snel een mail naar tros gestuurd. Dhr Blok is een goede man met veel goed advies.
Zelf zit ik er ook aan te denken als dit nog lang zo doorgaat om dan niet meer op het forum te komen.
Dit soort dingen heeft gewoon niets meer met gedupeerde te maken.
Maar ik blijf positief.
En inderdaad: SAMEN STAAN WE STERK!!!
Tros doe hier iets aan

Gesloten